ثبت نام

88904002 - 021

یاسمن کریمیان | دبیر خصوصی ریاضی ششم در تهران

اینجانب یاسمن کریمیان دبیر خصوصی ریاضی ششم در تهران با مدرک کارشناسی ارشد مهندسی آب دانشگاه تربیت مدرس.

اینجانب یاسمن کریمیان دبیر خصوصی ریاضی ششم در تهران با مدرک کارشناسی ارشد مهندسی آب دانشگاه تربیت مدرس.

سابقه ۸ ساله در تدریس خصوصی ریاضی اول راهنمایی یا همان ششم را دارم و از زمان تغییرات نظام آموزشی آموزش و پرورش بر روی پایه ششم متمرکز هستم.

با تمام موسسات و مدارسی که همکاری داشتم برای درس ریاضی پایه ششم بوده است.

همچنین کلاس‌های خصوصی که در منزل برای دانش آموزان در شهر تهران رفته اند نیز در پایه ششم بوده است.

من تسلط کافی بر روی موضوع های درس ریاضی ششم را دارم همچنین مهارت خیلی خوبی در انتقال و تفهیم آسان مطالب ریاضی به دانش آموزان.

از نظر من بسته به مقطعی که دانش آموز تحصیل می کند شیوه تدریس کاملا متفاوت است اما از آنجا که بنده تمرکز زیادی روی پایه ششم دارم انواع مختلفی از تدریس را برای دانش آموزان این پایه را در کلاس خصوصی اجرا می کنم.

من در مقاطع متوسطه نیز سابقه تدریس دارم اما برای تدریس پایه ششم قبل از شروع تدریس هر مبحثی با صحبت با دانش آموز متوجه می شود که کدام قسمت درس را به خوبی متوجه نمی شود.

سعی می‌کنم با ساده سازی متلب و بعد از آن با زدن مثال های از سطح پایین به بالا دانش‌آموز را کاملا متوجه این موضوع کنم بدون اینکه دانش آموز استرس سخت بودن سوال و یا مباحث ریاضی را داشته باشد.

دانش‌آموزانی که قسمتی از درس ریاضی را متوجه نمی شوند که همیشه استرس این را دارند که حتما یا آن درس به شدت سخت است یا یادگیری خودشان پایین است.

که این داوری بسیار غلط است و من با توجه به اینکه آنها در تفهیم کدام قسمت ۲۴ مشکل هستند با ساده سازی و مساله‌ای کاملا قابل فهم مشکل آنها را برطرف می‌کنم.

با سوال های آسان به سخت به دانش آموزان می‌دهم و آنها می‌توانند به تنهایی آن را حل کنند تشویق می شوند تا برای حل سوالات پیچیده تر آماده شوند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

یک پاسخ

  1. سلام
    بنده آموزشگاه زبان دارم خواستم یک معلم کار بلد و آشنا با نحوی تدریس و شیوه مدرسه با دختران پایه چهارم تا هفتم کارکند و هفته ای یک یا دو جلسه کلاس داشته باشم
    لطفاً همکاری و راهنمایی بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.