ثبت نام

88904002 - 021

کلاس ریاضی تقویتی نهم در تابستان | شایان فرهادیان

شایان فرهادیان فوق لیسانس ریاضی کاربردی هستم به مدت ۵ سال است که سوابقی چون تدریس کلاس ریاضی تقویتی نهم در تابستان ، تدریس خصوصی ریاضی نهم به صورت تقویتی و پیشرفته ، دبیر حرفه ای موسسات تدریس خصوصی ریاضی در تهران و معلم تقویتی ریاضی نهم در مدرسه دولتی بوده ام.

من در کلاس های تقویتی به دانش آموز فرصت تفکر می دهم و به تفکر او در کلاس هدایت می دهم.

 

 

از نظر من یکی از بهترین روش ها این است که دانش آموز فعالانه وارد فرایند کشف و یافتن حقایق شود؛ با این روش دانش آموز دیگر فردی منفعل نیست که باید یک داستان(نه چندان جالب!) و بعضا دشوار در مورد اعداد و اشکال را بشنود، بلکه خود باید در ساختن و کشف این داستان سهیم شود. با این کار نه تنها دانش آموز بر روند درس متمرکز می شود، بلکه چون در فرایند کشف مفاهیم و حقایق مشارکت داشته است، به احتمال بیشتری این مفاهیم را درذهن نگه خواهد داشت.

کلاس تابستانی ریاضی نهم

در اصل روش تدریس من در کلاس تابستانه ریاضی نهم این است که من به جای تاکید بر معلم، بر دانش آموز تمرکز دارد؛ یعنی دانش آموز است که بار اصلی فعالیت را در کلاس تقویتی را به عهده دارد و حضور معلم برای راهنمایی و هدایت و متذکر شدن نکات کلیدی و اصلی است. در فرایند تدریس کلاس تقویتی نهم دانش آموز می تواند نظریه پردازی کند، یا حدس هایی مطرح کند و سپس می تواند به کمک معلم به بررسی درستی آنها(اثبات) یا رد آنها(مثال نقض) بپردازد. حضور فعالانه دانش آموز همراه با سوالاتی که معلم از او می پرسد(تا روند درس را در مجرای مورد نظر هدایت کند).

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.