ثبت نام

88904002 - 021

کلاس ریاضی تابستانه پنجم | زهرا میرقادری

اینجانب زهرا میرقادری دبیر ریاضی پنجم به مدت ۵ سال است که در تدریس خصوصی و گروهی ریاضی پنجم فعالیت می کنم و سوابقی چون دبیر کلاس ریاضی تابستانه پنجم و تدریس خصوصی ریاضی پنجم در آموزشگاه ها و موسسات خصوصی ریاضی در تهران و تدریس گروهی ریاضی در مدرسه غیر انتفاعی و آموزشگاه در طول سال تحصیلی و تابستان داشته ام.

اینجانب زهرا میرقادری دبیر ریاضی پنجم به مدت 5 سال است که در تدریس خصوصی و گروهی ریاضی پنجم فعالیت می کنم و سوابقی چون دبیر کلاس ریاضی تابستانه پنجم و تدریس خصوصی ریاضی پنجم در آموزشگاه ها و موسسات خصوصی ریاضی در تهران و تدریس گروهی ریاضی در مدرسه غیر انتفاعی و آموزشگاه در طول سال تحصیلی و تابستان داشته ام.

من در کلاس ریاضی پنجم در طول سال تحصیلی و تابستان در حین اموزش مفهوم از سه مرحله فعالیت قبل تدریس حین تدریس و بعد تدریس استفاده میکنم چون این فعالیتها طوری طراحی میشود ک با زندگی و محیط دانش اموز پیوند دارد یادگیری را تسهیل میکند. و از طرفی استفاده از ابراز تکنولوژی آموزشی مناسب بازهم تسهیل یادگیری است. فعالیت گروهی نقش مهمی در پرورش استعداد دانش آموز دارد..و بازهم ریاضیات باید با زندگی دانش آموز پیوند بخورد تا به مفهوم دست یابد.

مهمترین ویژگی که من در کلاس ریاضی دارم این است که علاوه بر اطلاعات خوب و مرتبط، نحوه ی انتقال مفاهیم به طرز ساده و شیرین به دانش آموزان منتقل می کنم،چون یک معلم ریاضی باید انقدر حوصله و علاقه داشته باشد تا حتی اگر لازم است به هر نحوی و چند بار مطالب را تکرار کند تا دانش اموزان یاد بگیرند ، بگونه ای که دانش اموز عاشق درس ریاضی شود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.