ثبت نام

88904002 - 021

کلاس تقویتی زیست دوازدهم | شهره خلج

من شهره خلج هستم، مدرس خصوصی زیست دوازدهم و دارای مدرک کارشناسی ارشد زیست شناسی گیاهی هستم. ۹ سال است که به تدریس خصوصی درس زیست شناسی در دوره دوم متوسطه مشغول هستم، ۲ سال است که به شکل اختصاصی تدریس زیست کنکور انجام می دهم و ۵ سال است که در یکی از موسسات مشهور آموزشی به تدریس در کلاس های تقویتی زیست مشغول هستم.

درس زیست شناسی از جمله دروسی است که در رشته  علوم تجربی دارای ضریب بالا است و تسلط به آن می تواند به دانش آموز کمک کند که علاوه بر داشتن معدل بالا بتواند در کنکور نیز موفق عمل کند. زیست شناسی سال دوازدهم که موضوع مورد بحث ما در این مطلب است از آن جهت اهمیت دارد که دارای مباحثی بسیار کاربردی و مهم است و یکی از منابع کنکور نیز محسوب می شود.

من شهره خلج هستم، مدرس خصوصی زیست دوازدهم و دارای مدرک کارشناسی ارشد زیست شناسی گیاهی هستم. 9 سال است که به تدریس خصوصی درس زیست شناسی در دوره دوم متوسطه مشغول هستم، 2 سال است که به شکل اختصاصی تدریس زیست کنکور انجام می دهم و 5 سال است که در یکی از موسسات مشهور آموزشی به تدریس در کلاس های تقویتی زیست مشغول هستم.

بنابراین توصیه من به دانش آموزان این است که اگر میخواهند در یادگیری درس زیست موفق باشند، بهتر است در کلاس های تقویتی زیست دوازدهم شرکت داشته باشند. شرکت در این کلاس ها به شما کمک می کند که بتوانید تسلط بیشتری به مباحث پیدا کرده و نقاط ضعف خود را به خوبی شناسایی کنید.

نباید فراموش کنید که درس زیست یک درس کاملا تئوری است، بنابراین یادگیری آن مستلزم مطالعه عمیق و با دقت و همچنین به خاطر سپردن نکات مهم این درس است، با حضور در کلاس های تقویتی معلم نکات مهم هر مبحث را به صورت جزوه در اختیار شما قرار میدهد و به این ترتیب شما می توانید تنها با یک مرور کلی در شب امتحان نمره قابل قبولی در این درس کسب کنید، ضمن این که تسلط به نکات مهم درسی امکان موفقیت در تست زنی را در شما بیشتر می کند.

پیشنهاد من به دانش آموزان عزیز این است که هنگام مطالعه درس زیست شناسی با تمرکز بالا و در محیطی آرام اقدام به مطالعه کنند، ضمنا نوت برداری از مباحث مهم درسی و هایلات کردن را فراموش نکنید، به این ترتیب در زمان دوره کردن نیاز نیست که دوباره وقت زیادی برای مطالعه این درس اختصاص دهید. بهتر است مطالعه را به زمان هایی موکول کنید که تمرکز بیشتری داشته و حوصله وقت گذاشتن برای مطالعه را داشته باشید.

من فکر می کنم دانش آموزان سال دوازدهمی می توانند از نمونه سوالات کنکور برای مطالعه بهتر درس زیست استفاده کنند، این کار علاوه بر بالا بردن مهارت تست زنی می تواند آنها را با طرح سوالات آشنا کرده و نکات مهم هر مبحث را به خوبی برایشان روشن کند.

اصولا دانش آموزان فکر میکنند استفاده از معلم خصوصی یا شرکت در کلاس های تقویتی برای دروس تئوری مثل زیست شناسی لازم نیست، اما اگر اهمیت این دروس را به خوبی درک کنید متوجه خواهید شد که استفاده از راهنمایی های یک معلم آگاه و با تجربه در این زمینه می تواند بسیار کارساز و کارآمد باشد. استفاده از کتاب های کمک درسی نیز می تواند گزینه بسیار مناسبی برای دانش آموزان باشد که بتوانند از نمونه سوالات آن به عنوان تمرین بیشتر استفاده کنند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.