ثبت نام

88904002 - 021

کلاس تقویتی ریاضی اول ابتدایی

اینجانب سوسن حاج باقری کارشناس ارشد آموزش ریاضی از سال ۹۲ معلم کلاس تقویتی ریاضی اول ابتدایی و دوم ابتدایی هستم در این مدت در تدریس خصوصی ریاضی اول ابتدایی هم فعالیت داشتم و در حال حاضر هم معلم ریاضی اول ابتدایی در مدرسه دخترانه و پسرانه هستم.

اینجانب سوسن حاج باقری کارشناس ارشد آموزش ریاضی از سال 92 معلم کلاس تقویتی ریاضی اول ابتدایی و دوم ابتدایی هستم در این مدت در تدریس خصوصی ریاضی اول ابتدایی هم فعالیت داشتم و در حال حاضر هم معلم ریاضی اول ابتدایی در مدرسه دخترانه و پسرانه هستم.

من در کلاس تقویتی ریاضی اول ابتدایی یا دوم همه مطالب را با شعر و شکل و نقاشی آموزش می دهم به دلیل تسلطم بر محتوای آموزشی کتاب ریاضی اول دبستان فصل هایی که اکثر دانش آموزان در فهم آن مشکل دارند را به صورت شکل یا داستان درآورده ام و در کلاس خصوصی یا تقویتی گروهی از آنها استفاده می کنم.

من رابطه احساسی با دانش آموزان برقرار می کنم و سعی می کنم به روحیه آنها انرژی مثبت ببخشم.

دانش آموزان تقویتی اول ابتدایی معمولا” به دلیل باور غلط والدین یا دبیر بی تجربه از ریاضی می ترسند و من برای از بین بردن این ترس و علاقه مند کردن دانش آموزان به درس ریاضی از مفاهیم خیلی خیلی ساده شروع می کنم و مفاهیم ریاضی را در قالب دنیای کودمان بیان می کنم برای دانش آموزان تقویتی اول ابتدایی باید مسئله های ریاضی ساده حل کرد و در صورت پیشرفت سراغ مسئله های متوسط رفت که نیاز به تحلیل بیشتری دارند اصلا” موافق فشار آوردن به دانش آموزان اول تا سوم نیستم چون تاثیر بدی در روحیه آنها می گذارد و از طرفی هم مخالف دادن راحتی بیش از حد به کودکان هستم.

در برخورد با دانش آموزان ابتدایی تمام تلاشم ایجاد یک رابطه صمیمی است زیرا اولین قدم یادگیری ارتباط صحیح با دبیر است.

در اخر این که من همواره پیگیر یادگیری روش های نوین در تدریس ریاضی به کودکان هستم و از مثال های عینی و روز مره دانش آموزان برای تفهیم مطالب ریاضی استفاده می کنم و در گذر زمان و بسته به شرایط زندگی دانش آموز مثال های عینی متفاوت خواهد بود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.