ثبت نام

88904002 - 021

کلاس تابستانه ریاضی دوم ابتدایی | الهام رادبان

الهام رادبان هستم دبیر ریاضی دوم ابتدایی با مدرک کارشناسی ریاضی کاربردی از داشنگاه پیام نور پاکدشت. کارشناس ارشد ریاضی کاربردی از دانشگاه گیلان به مدت ۷ سال است که در تدریس خصوصی ریاضی و کلاس تابستانه دوم ابتدایی مشغول به فعالیت هستم و دارای مقالات علمی در کنفرانس ملی و بین المللی و مقالات سابمیت شده در مجلات ISI و علمی پژوهشی هستم.

الهام رادبان هستم دبیر ریاضی دوم ابتدایی با مدرک کارشناسی ریاضی کاربردی از داشنگاه پیام نور پاکدشت. کارشناس ارشد ریاضی کاربردی از دانشگاه گیلان به مدت 7 سال است که در تدریس خصوصی ریاضی و کلاس تابستانه دوم ابتدایی مشغول به فعالیت هستم و دارای مقالات علمی در کنفرانس ملی و بین المللی و مقالات سابمیت شده در مجلات ISI و علمی پژوهشی هستم.

به کتاب ریاضی دوم ابتدایی تسلط کاملی دارم به ویژه با تغییرات جدیدی که داشته است من در کلاس تابستانه همه هدفم بر روی ارتقاع سطح ریاضی دانش آموزان است و برای دانش آموزان ابتدایی بهترین روش آموزش با اشکال و مثال های روز مره است .

بسیاری از دانش آموزان در سوم ابتدایی در کسر به مشکلات زیادی برخورد می کنند مخصوصا” این که اگر معلم آنها در مدرسه بی تجربه باشد یا تعداد دانش آموزان در کلاس بیشتر از ۱۵ نفر باشد به همین دلیل فصل تایستان فرصت بسیار خوبی برای دانش آموزان دوم ابتدایی است تا بتوانند فصل های مهم ریاضی سوم ابتدایی مثل کسر را به خوبی یاد بگیرند و در طول سال تحصیلی با ذهن باز ریاضی را یاد بگیرند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.