ثبت نام

88904002 - 021

کلاس تابستانه ریاضی دهم | شبنم غلامپور

اینجانب شبنم غلامپور فارغ التحصیل کارشناسی ریاضی به مدت ۱۵ سال است که در حال تدریس خصوصی ریاضی دهم در تهران یا همان پایه های دبیرستان و کلاس تابستانه ریاضی دهم و تدریس ریاضی در آموزشگاه های مختلف تهران و همچنین دبیر درجه یک موسسات تدریس خصوصی ریاضی در تهران هستم و ضمنا” به مدت ۵ سال دبیر مدرسه دولتی بوده ام در درس ریاضی دهم.

اینجانب شبنم غلامپور فارغ التحصیل کارشناسی ریاضی به مدت 15 سال است که در حال تدریس خصوصی ریاضی دهم در تهران یا همان پایه های دبیرستان و کلاس تابستانه ریاضی دهم و تدریس ریاضی در آموزشگاه های مختلف تهران و همچنین دبیر درجه یک موسسات تدریس خصوصی ریاضی در تهران هستم و ضمنا" به مدت 5 سال دبیر مدرسه دولتی بوده ام در درس ریاضی دهم.

در تدریس خصوصی ریاضی فن بیان دبیر بسیار مهم است و دبیر باید بتواند ارتباط خوبی با دانش آموزان دهم برقرار کند من همیشه در کلاس تابستانه ریاضی دهم در طول زمان کلاس اطمینان حاصل می کنم که دانش آموز به مطالب ریاضی توجه داشته و آنچه که گفته می شود را می آموزد

دبیر کلاس ریاضی دهم در برخورد با این دانش آموزان باید خلاقیت داشته باشد و به خوبی بتواند نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی کند و باید با هر دانش آموز برخورد ویژه ای داشته باشد.

همچنین نظم در برقراری کلاس مهم است و حل تمرین و ارزیابی مرتب دانش آموزان در پایه دهم در تدریس خصوصی ریاضی از ضروریات است.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.