ثبت نام

88904002 - 021

کاربرگ فصل ۱ تا ۹ ریاضی هفتم با جواب – ۲۷ سوال

کاربرگ فصل ۱ تا ۹ ریاضی هفتم با جواب از ۲۷ سوال شامل ۳ سوال تشریحی در سطح متوسط از هر فصل تشکیل شده و تمام مباحث آن را به طور کامل در بر گرفته است.

کاربرگ فصل ۱ تا ۹ ریاضی هفتم با جواب از ۱۰۰ نمره است و برای سوالات آن ۴ و ۳ نمره در نظر گرفته شده است.

دانش آموزان در فصل اول تا نهم ریاضی هفتم با مباحثی چون راهبرد رسم شکل ، راهبرد الگوسازی ، راهبرد حذف حالت های نامطلوب ، راهبرد الگویابی ، راهبرد حدس و آزمایش ، راهبرد زیر مسئله ، راهبرد حل مسئله ساده تر و راهبرد روش های نمادین ، معرفی اعداد علامت دار ، جمع و تفریق عددهای صحیح و ضرب و تقسیم عدد های صحیح ، لگوهای عددی ، عبارت های جبری ، مقدار عددی یک عبارت جبری و معادله ، روابط بین پاره خط ها ، روابط بین زاویه ها و تبدیلات هندسی انتقال ، تقارن ، دوران و شکل های مساوی هم نهشت ، توان ، محاسبه عبارت توان دار ، ساده کردن عبارت های توان دار ، جذر و ریشه ، اره خط جهت دار ، بردار های مساوی و قرینه ، مختصات و بردار انتقال ، جمع آوری و نمایش داده ها ، نمودارها و تفسیر نتیجه ها ، احتمال یا اندازه گیری شانس ، احتمال و تجربه آشنا می شوند.

با دانلود کاربرگ فصل ۱ تا ۹ ریاضی هفتم با جواب می توانید با انواع سوال هایی که ممکن است از مباحث این فصل برای امتحانات مختلف ریاضی طرح شوند آشنا شوید و سطح ریاضی دانش آموز را در این مباحث بسنجید.

همچنین می توانید آموزش مفهومی (بدون فراموشی) فصل ۱ تا ۹ کتاب ریاضی هفتم و یا رفع اشکال آن ، از معلمان خصوصی مدرسانه به صورت حضوری در شهر تهران و آنلاین در سراسر کشور کمک بگیرید. برای هماهنگی تدریس خصوصی حضوری و آنلاین با شماره های ۸۸۹۰۴۰۰۲ – ۴۴۰۲۵۸۶۰ ( کد تهران ۰۲۱ ) تماس حاصل فرمایید در صورت مشغول بودن خط ها بعدا” تماس بگیرید و یا به شماره واتساپ ۰۹۱۹۸۹۲۱۰۴۹ پیام دهید

همچنین می توانید برای دریافت توضیحات تکمیلی و اطلاعات بیشتر از نحوه فعالیت مدرسانه در آموزش مفهومی ریاضی و سایر خدمات آن به صفحه اصلی یعنی تدریس خصوصی ریاضی مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت نام و روند کلاس های خصوصی پایه هفتم به صفحه تدریس خصوصی ریاضی هفتم مراجعه کنید.

کاربرگ فصل 1 تا 9 ریاضی هفتم با جواب از 27 سوال شامل 3 سوال تشریحی در سطح متوسط از هر فصل تشکیل شده و تمام مباحث آن را به طور کامل در بر گرفته است. کاربرگ فصل 1 تا 9 ریاضی هفتم با جواب - 27 سوال کاربرگ فصل 1 تا 9 ریاضی هفتم با جواب از 27 سوال شامل 3 سوال تشریحی در سطح متوسط از هر فصل تشکیل شده و تمام مباحث آن را به طور کامل در بر گرفته است. کاربرگ فصل 1 تا 9 ریاضی هفتم با جواب - 27 سوال کاربرگ فصل 1 تا 9 ریاضی هفتم با جواب از 27 سوال شامل 3 سوال تشریحی در سطح متوسط از هر فصل تشکیل شده و تمام مباحث آن را به طور کامل در بر گرفته است. کاربرگ فصل 1 تا 9 ریاضی هفتم با جواب - 27 سوال کاربرگ فصل 1 تا 9 ریاضی هفتم با جواب از 27 سوال شامل 3 سوال تشریحی در سطح متوسط از هر فصل تشکیل شده و تمام مباحث آن را به طور کامل در بر گرفته است. کاربرگ فصل 1 تا 9 ریاضی هفتم با جواب - 27 سوال کاربرگ فصل 1 تا 9 ریاضی هفتم با جواب از 27 سوال شامل 3 سوال تشریحی در سطح متوسط از هر فصل تشکیل شده و تمام مباحث آن را به طور کامل در بر گرفته است. کاربرگ فصل 1 تا 9 ریاضی هفتم با جواب - 27 سوال کاربرگ فصل 1 تا 9 ریاضی هفتم با جواب از 27 سوال شامل 3 سوال تشریحی در سطح متوسط از هر فصل تشکیل شده و تمام مباحث آن را به طور کامل در بر گرفته است. کاربرگ فصل 1 تا 9 ریاضی هفتم با جواب - 27 سوال کاربرگ فصل 1 تا 9 ریاضی هفتم با جواب از 27 سوال شامل 3 سوال تشریحی در سطح متوسط از هر فصل تشکیل شده و تمام مباحث آن را به طور کامل در بر گرفته است. کاربرگ فصل 1 تا 9 ریاضی هفتم با جواب - 27 سوال کاربرگ فصل 1 تا 9 ریاضی هفتم با جواب از 27 سوال شامل 3 سوال تشریحی در سطح متوسط از هر فصل تشکیل شده و تمام مباحث آن را به طور کامل در بر گرفته است.

دانلود PDF کاربرگ فصل ۱ تا ۹ ریاضی هفتم با جواب

کاربرگ فصل ۱ تا ۹ ریاضی هفتم ( فقط سوال )

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.