ثبت نام

88904002 - 021

کاربرگ ریاضی ششم عدد و الگوهای عددی با جواب – ۱۰ سوال

نمونه سوال فصل 1 ریاضی ششم

کاربرگ ریاضی ششم عدد و الگوهای عددی با جواب یکی از ده ها کاربرگ ریاضی ششم است که در ادامه کاربرگ ریاضی ششم فصل ۱ منتشر شده است.

این کاربرگ از ۱۰ سوال و جواب تشکیل شده و همه مباحث فصل عدد و الگوهای عددی کتاب ریاضی ششم را به طور کامل در بر گرفته است.

با دانلود کاربرگ ریاضی ششم عدد و الگوهای عددی با جواب می توانید با انواع سوال هایی که ممکن است از درس های این فصل مثل الگوهای عددی ، یاآوری عددنویسی ، بخش پذیری و معرفی اعداد برای امتحانات مختلف ریاضی طرح شوند آشنا شوید و سطح ریاضی خود را به طور کلی در مبحث عدد و الگوهای عددی بسنجید.

همچنین می توانید برای یادگیری مفهومی (بدون فراموشی) فصل ۱ کتاب ریاضی ششم و یا رفع اشکال آن ، از معلمان خصوصی مدرسانه به صورت حضوری در شهر تهران و آنلاین در سراسر کشور کمک بگیرید. برای هماهنگی تدریس خصوصی حضوری و آنلاین با شماره های ۸۸۹۰۴۰۰۲ – ۴۴۰۲۵۸۶۰ ( کد تهران ۰۲۱ ) تماس حاصل فرمایید در صورت مشغول بودن خط ها بعدا” تماس بگیرید و یا به شماره واتساپ ۰۹۱۹۸۹۲۱۰۴۹ پیام دهید

همچنین می توانید برای دریافت توضیحات تکمیلی و اطلاعات بیشتر از نحوه فعالیت مدرسانه در آموزش مفهومی ریاضی و سایر خدمات آن به صفحه اصلی یعنی تدریس خصوصی ریاضی مراجعه کنید.

کاربرگ ریاضی ششم عدد و الگوهای عددی با جواب یکی از ده ها کاربرگ ریاضی ششم است که در ادامه کاربرگ ریاضی ششم فصل 1 منتشر شده است. کاربرگ ریاضی ششم عدد و الگوهای عددی با جواب - 10 سوال کاربرگ ریاضی ششم عدد و الگوهای عددی با جواب یکی از ده ها کاربرگ ریاضی ششم است که در ادامه کاربرگ ریاضی ششم فصل 1 منتشر شده است. کاربرگ ریاضی ششم عدد و الگوهای عددی با جواب - 10 سوال کاربرگ ریاضی ششم عدد و الگوهای عددی با جواب یکی از ده ها کاربرگ ریاضی ششم است که در ادامه کاربرگ ریاضی ششم فصل 1 منتشر شده است.

کاربرگ ریاضی ششم عدد و الگوهای عددی با جواب

کاربرگ ریاضی ششم عدد و الگوهای عددی بدون جواب

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.