ثبت نام

88904002 - 021

چرا دانش آموزان یازدهم باید جبر بخوانند؟

چرا دانش آموزان یازدهم باید جبر بخوانند این سوالی است که ممکن است هر دانش آموز یازدهمی از خودش یا معلم خود بپرسد.

چرا دانش آموزان یازدهم باید جبر بخوانند این سوالی است که ممکن است هر دانش آموز یازدهمی از خودش یا معلم خود بپرسد.

با رشد فناوری و در دسترس بودن آن در سال‌های اخیر یاددهی و یادگیری جبر بیشتر مورد توجه پژوهشگران قرار گرفته است از نشانه‌های اهمیت این موضوع می‌توان به اختصاص دادن دوازدهمین مطالعه کمیسیون بین المللی تدریس ریاضی به یاد دهی و یادگیری جبر اشاره کرد. نکته جالب اینجاست که در این کمیسیون حدود هشت مقاله در رابطه استفاده از فناوری برای ارتقاء یاددهی و یادگیری ارائه شده بود.

همانطور که میدانید فناوری هایی که در دسترس ما قرار دارند مانند کامپیوتر گوشی های هوشمند و ماشین حساب های پیشرفته چهره یادگیری ریاضیات را عوض کرده‌اند.

البته ناگفته نماند آن جبری که دانش آموزان یازدهم در مدرسه مطالعه می‌کنند جبر مقدماتی است زیرا به طور کلی می‌توان گفت که رشته ای وحدت یافته از تمام ریاضیات است اما لازم است که دانش‌آموزان جبر مقدماتی را به طور کامل یاد بگیرند و بفهمند. زیرا جبر مقدماتی پایه هرگونه مطالعه ریاضیات ، علم و مهندسی و حتی اقتصاد و پزشکی است. در نتیجه اگر دانش آموزان به طور کامل و مفهومی پایه جبرا بفهمند در مطالعه سایر علوم و رشته ها به راحتی می توانند پیشرفت چشمگیری داشته باشند و آن چیزی که ما به آن افتخار می کنیم این است که جبر توسط دانشمندان ایرانی با نام های خوارزمی و غیاث الدین جمشید کاشانی کامل ، و به جهانیان عرضه شد.

امیدواریم که دبیران محترم آموزشی با در دست داشتن این ابزارها خلاقیت بیشتری در آموزش جبر به دانش آموزان یازدهم اختصاص دهند, زیرا چالش اصلی در آینده آموزش جبر این است که ما از ابزارهای پیشرفته و فناورانه در آموزش جبر و ارتقاء یاددهی و یادگیری آن استفاده کنیم.

ضمن اینکه دبیران مدرسانه با تجربه و خلاقیت کافی ، آماده تدریس خصوصی و گروهی جبر به شما دانش آموزان عزیز یازدهم هستند برای اطلاعات بیشتر جهت برقراری تدریس خصوصی و یا شرکت در کلاسهای گروهی و یا تدریس گروهی به صورت آنلاین با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.