ثبت نام

88904002 - 021

ندا حسینی | تدریس خصوصی ریاضی ششم پیشرفته

ندا حسینی هستم با سابقه ۳ ساله در تدریس خصوصی ریاضی ششم پیشرفته و ۴ سال تدریس در دبیرستان سرای دانش و در حال حاضر دانشجوی دکتری در دانشگاه بین المللی امام خمینی در رشته ی ریاضی مهندسی (مهندسی انفورماتیک) هستم.

ندا حسینی هستم با سابقه 3 ساله در تدریس خصوصی ریاضی ششم پیشرفته و 4 سال تدریس در دبیرستان سرای دانش و در حال حاضر دانشجوی دکتری در دانشگاه بین المللی امام خمینی در رشته ی ریاضی مهندسی (مهندسی انفورماتیک) هستم.

به نظر من بهترین ویژگی یک مدرس ریاضی انتقال مفاهیم به زبان ساده به دانش آموزان است و اینکه ارائه چند راه حل برای برخی سوالات که هر کس مطابق با توانایی و درک خود راه حلی را انتخاب کند.

بهترین روش برای انتقال مفاهیم ریاضی این است که در اولین مرحله باید تدریس از روی جزوه مختصر و مفید صورت گیرد تا به مرحله ادراک برسیم سپس با حل نمونه سوالات زیاد و متنوع دانش آموز به مرحله تثبیت یافته ها برسد و این که روش تدریس من از روی جزوه ای است که خودم طبق سر فصل های کتاب درسی ریاضی ششم آماده کرده ام و هر ۲ جلسه یکبار ۱۰ دقیقه انتهایی هر کلاس یک روش محاسباتی سریع ریاضی را تحت عنوان معجزات ریاضی را به دانش آموزان ششم در سطح پیشرفته آموزش میدهم چون اعتقاد دارم باید دانش آموز خیلی فراتر از سطح کتاب درسی بداند و با عجایب این درس آشنا شود و همین امر باعث جذب دانش آموز به ریاضی میشود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.