ثبت نام

88904002 - 021

میترا شیرازی | معلم تقویتی ریاضی ششم در تهران

میترا شیرازی هستم، معلم تقویتی ریاضی ششم در تهران، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی محض هستم و بیش از ۱۰ سال است که به تدریس ریاضیات در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول هستم. سه سال است که به صورت اختصاصی معلم خصوصی ریاضی ششم هستم.

درس ریاضی یکی از دروس بسیار مهم، کاربردی و البته چالش برانگیز برای دانش آموزان محسوب می شود، تا جایی که عموما دانش آموزانی که در یادگیری این درس ضعیف هستند به پایین بودن هوش و یا تنبلی متهم می شوند در حالی که این فرضیه اساسا غلط است، آنچه سبب یادگیری ریاضیات می شود تمرکز مناسب دانش آموز و همچنین شیوه های اصولی و استاندارد آموزش است، اگر این دو عامل مهم در کنار فاکتورهایی چون برنامه ریزی های دقیق و روش های صحیح مطالعه این درس قرار گیرد، مطمئنا هر دانش آموزی می تواند در یادگیری این درس موفق باشد.

میترا شیرازی هستم، معلم تقویتی ریاضی ششم در تهران، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی محض هستم و بیش از 10 سال است که به تدریس ریاضیات در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول هستم. سه سال است که به صورت اختصاصی معلم خصوصی ریاضی ششم هستم.

مسلما قدرت تمرکز دانش آموزان در یک کلاس به یک اندازه نیست و به همین دلیل برنامه کلاس های درسی مدرسه با توجه به تعداد بالای دانش آموزان امکان تدریس عادلانه درسی مثل ریاضی را عملا از مدرس میگیرد، معلم در کلاس درس به اجبار مباحث را به یک شکل برای همه دانش آموزان تشریح می کند، این درحالی است که ممکن است برخی دانش آموزان به مرور و تکرار بیشتر مباحث نیاز دارند. به همین دلیل است که کلاس های تقویتی و استفاده از مدرس های خصوصی توسط خانواده ها تنها راهی است که می تواند به یادگیری ریاضی برای دانش آموزانی که با یادگیری این درس مشکل دارند کمک کند.

وجود مباحث بسیار کاربردی و پایه ای همچون الگوهای عددی، کسر، اعداد اعشاری، مختصات و تقارن، اندازه گیری، تناسب و درصد و تقریب در کتاب ریاضی سال ششم از اهمیت یادگیری این کتاب خبر می دهد. ضمنا این کتاب از آن جهت که آخرین مباحث درسی ریاضی در دوره ابتدایی را در خود جای داده است میتواند پیش نیاز مهمی برای ریاضی در پایه های بالاتر تحصیلی باشد.

یکی از عواملی که می تواند مباحث ریاضی را به خوبی در ذهن دانش آموز جای دهد انجام تمرین های مشابه از هر مبحث است، وقتی مدرس خصوصی از هر مبحث درسی مثال ها و نمونه سوالات بیشماری به دانش آموز ارائه میدهد، برای او این امکان را فراهم می کند تا با اشکال گوناگون سوالات آشنا شده و توانایی تحلیل سوال و انتخاب روش درست پاسخگویی را داشته باشد، بنابراین مهمترین اصل در کلاس های خصوصی استفاده از سوالات پر اهمیت و چند وجهی و البته طبقه بندی شده برای دانش آموز است تا او بتواند به خوبی مفاهیم را آموخته و آنها را در پاسخ دادن پیاده کند.

وقتی دانش آموز مهارت مناسبی در یافتن پاسخ پرسش ها پیدا کند به خوبی میتواند در جلسه امتحان حاضر شده و اعتماد به نفس کافی برای پاسخگویی به هر شکل سوالی را خواهد داشت. این مسئله باعث می شود که برای یادگیری ریاضی سال های بالاتر نیز آماده بوده و ارتباط خوبی با این درس برقرار کند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.