ثبت نام

88904002 - 021

موفقیت و رشد درسی دانش آموز محمد رضا جوانیان

یکی از دلایلی که ممکنه دانش آموز ها نمره کمی در مدرسه مخصوصا” در درس ریاضی دریافت کنن فقط کم کاری و تنبلی دانش آموز نیست! بلکه ممکنه از کم کاری و روش غلط آموزش باشه ، به همین دلیله که آموزش مفهومی برای ما ، بسیار اهمیت داره و از نظر ما دانش آموز باید حتما” مباحث ریاضی رو یاد بگیره.

محمد رضا جوانیان هم یکی از همون دانش آموزهایی بود که استعداد خوبی در یادگیری داشت اما به دلیل عدم آموزش درست نتونسته بود اون رو نشون بده ولی این موضوع باعث نشد که محمد رضا تسلیم بشه  چون ایمان داشت که می تونه خیلی فراتر از اون چیزی که امروز هست پیش بره. به همین دلیل با پشتکار فراوان و حمایت والدینش تونست توانایی های منحصر به فردش رو در یادگیری به نمایش بزاره و به همه ثابت کنه که می تونه بهتر از این ها باشه.

حالا محمد رضا جوانیان تبدیل به دانش آموزی شده که به هیچ چیز کمتر از اونچه که می خواد قانع نمیشه و کارنامه و رضایت معلمان او کاملا” این موضوع رو تایید می کنه.

یکی از دلایلی که ممکنه دانش آموز ها نمره کمی در مدرسه مخصوصا" در درس ریاضی دریافت کنن فقط کم کاری و تنبلی دانش آموز نیست! بلکه ممکنه از کم کاری و روش غلط آموزش باشه ، به همین دلیله که آموزش مفهومی برای ما ، بسیار اهمیت داره و از نظر ما دانش آموز باید حتما" مباحث ریاضی رو یاد بگیره.

ما به دانش آموزانی مثل محمد رضا جوانیان که به دنبال بهترین ها هستند و از هیچ تلاشی برای رسیدن به اهدافشون دریغ نمی کنن افتخار می کنیم ما مطمئنیم که محمد رضا می تونه خیلی فراتر از نمرات کارنامه امروزش پیش بره.

از خانواده محترم جوانیان هم برای این که ما رو برای پیشرفت فرزندانشون انتخاب کردن متشکریم.

موفقیت و رشد درسی دانش آموز محمد رضا جوانیان یکی از دلایلی که ممکنه دانش آموز ها نمره کمی در مدرسه مخصوصا" در درس ریاضی دریافت کنن فقط کم کاری و تنبلی دانش آموز نیست! بلکه ممکنه از کم کاری و روش غلط آموزش باشه ، به همین دلیله که آموزش مفهومی برای ما ، بسیار اهمیت داره و از نظر ما دانش آموز باید حتما" مباحث ریاضی رو یاد بگیره.

نمره دانش آموز شاید به ما بگوید که او اکنون کجا ایستاده ، اما ما با آموزش درست و مفهومی می خواهیم بدانیم که او تا کجا پیش خواهد رفت زیرا ما بر این باوریم که موفقیت ما با موفقیت دانش آموز مشخص خواهد شد و ما زمانی احساس موفقیت خواهیم کرد که دانش آموز احساس موفقیت کند.

مدرسانه ، آینده را تصاحب کن

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.