ثبت نام

88904002 - 021

موفقیت و رشد تحصیلی نازیتا نجفعلی

احتمالا” وقتی صحبت از مراقبت و نگهداری از دیگران می شود ، ذهن ما ناخودآگاه یاد مادرها می افتد اما ممکن است دخترهایی هم باشند که مثل یک مادر مراقب خواهر دیگرشان باشند ، که اتفاقا” یکی از این دخترهای فداکار که مثل مادر از خواهر بزرگتر خودش مراقبت و نگهداری می کند نازیتا نجفعلی است.

احتمالا" وقتی صحبت از مراقبت و نگهداری از دیگران می شود ، ذهن ما ناخودآگاه یاد مادرها می افتد اما ممکن است دخترهایی هم باشند که مثل یک مادر مراقب خواهر دیگرشان باشند ، که اتفاقا" یکی از این دخترهای فداکار که مثل مادر از خواهر بزرگتر خودش مراقبت و نگهداری می کند نازیتا نجفعلی است.

نازیتا نجفعلی با وجود سن کمی که دارد بسیار مهربان و وظیفه شناس است و نه تنها از خواهر خود مراقبت می کند بلکه به محیط زیست اطراف خود بسیار اهمیت می دهد و این مسئله باعث شده او دانش آموزی بسیار منظم باشد.

نازیتا اکنون در پایه ششم درس می خواند و به درس ریاضی علاقه مند است و همین موضوع باعث شده که در درس ریاضی نمرات خیلی خوبی کسب کند اما داستان نازیتا به اینجا ختم نمی شود او به غیر از درس ریاضی شیفته نجوم است.

در واقع دلیل این که او با پشت کار فراوان ریاضی را دنبال می کند این است که به درکی عمیق تری از نجوم برسد و این علاقه و درک عمیق او از علم نجوم ، باعث شده موفقیت های زیادی را در موسسه نجومی که در آن ثبت نام کرده است به دست بیاورد.

نکته بسیار مثبتی که در مورد نازیتا وجود دارد این است که او توانسته تعادل خوبی در آموزش های مدرسه و خارج از مدرسه برقرار کند و دقیقا” صفات یک محقق و دانشمند را داشته باشد زیرا با تکیه بر دروس مدرسه مثل ریاضی و علوم به دنبال دانشی که به آن علاقه دارد یعنی نجوم در خارج از مدرسه رفته است.

این سبک از یادگیری ، یعنی پیوند دادن دروس مدرسه با یادگیری های خارج از مدرسه ، می تواند الگوی بسیار خوبی برای دانش آموزانی که می خواهند به دانش عمیق تری درباره علایق خود برسند باشد.

دانش آموزهایی مثل نازیتا نجفعلی می توانند به ما یاد آور شوند که علم واقعی در دنیای امروز آن چیزی نیست که به ما می آموزند بلکه آن دانشی است که ما خودمان باید آن را کشف کنیم و دنبال آن باشیم.

موفقیت و رشد تحصیلی نازیتا نجفعلی احتمالا" وقتی صحبت از مراقبت و نگهداری از دیگران می شود ، ذهن ما ناخودآگاه یاد مادرها می افتد اما ممکن است دخترهایی هم باشند که مثل یک مادر مراقب خواهر دیگرشان باشند ، که اتفاقا" یکی از این دخترهای فداکار که مثل مادر از خواهر بزرگتر خودش مراقبت و نگهداری می کند نازیتا نجفعلی است.

از نظر ما نازیتا می تواند در آینده یک دانشمند یا محقق فوق العاده باشد زیرا او تنها به دانشی که در مدرسه به او می آموزند اکتفا نمی کند و خودش به دنبال کشف اطلاعات و دانش بیشتر است و این سبک از یادگیری می تواند او را به یک خودآموز حرفه ای تبدیل کند

مدرسانه، آینده را تصاحب کن

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.