ثبت نام

88904002 - 021

مهلا میر احمدی | تدریس خصوصی ریاضی ۲ دانشگاه

مهلا میر احمدی هستم دبیر خصوصی ریاضی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد ریاضی محض – جبر با سابقه ۵ ساله در تدریس خصوصی ریاضی ۲ دانشگاه و همچنین ۳ سال سابقه تدریس در ریاضیات دانشگاه تا کارشناسی ارشد.

مهلا میر احمدی هستم دبیر خصوصی ریاضی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد ریاضی محض - جبر با سابقه 5 ساله در تدریس خصوصی ریاضی 2 دانشگاه و همچنین 3 سال سابقه تدریس در ریاضیات دانشگاه تا کارشناسی ارشد.

به مدت ۲ سال هم تدریس خصوصی ریاضی به افسران نیروی انتظامی جهت تربیت نیروی درجه دار با رسته الکترونیک و مخابرات داشتم من در تدریس خصوصی قدرت بیان بالا ، صبر و حوصله ی زیاد ، عشق و علاقه به تدریس و احساس مسئولیت ، علاقه به یادگیری و فراگیری مطالب تازه و ارزیابی مستمر از مطالب ارائه شده به شاگردان را دارم و در تدریس سعی می کنم ساده گویی و تکرار مطالب داشته باشم و ترس از ریاضی را در دانشجو ها از بین ببرم و در فضایی دوستانه به دانشجویان برای یادگیری بیشتر انگیزه می دهم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.