ثبت نام

88904002 - 021

مهسا پور مقدم خانی | تدریس خصوصی ریاضی پایه چهارم در تهران

مهسا پور مقدم خانی هستم فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی از سال ۹۰ در حال فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی پایه چهارم در تهران هستم.

در این مدت ۷ سال ۲ سال به طور پیاپی در سه مدرسه ابتدایی در منطقه ۷ و ۵ معلم کلاس ریاضی پایه چهارم بودم یک سال تدریس خصوصی ریاضی پنجم دبستان داشتم و دو سال نیز معلم خصوصی کلاس سوم دبستان بودم و تدریس خصوصی ریاضی سوم دبستان نیز را به طور پیاپی در حال انجام آن هستم.

مهسا پور مقدم خانی هستم فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی از سال ۹۰ در حال فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی پایه چهارم در تهران هستم.

به دلیل اینکه پایه چهارم در مقطع دبستان از اهمیت زیادی برخوردار است من سعی کردم در پایه سوم و پنجم دبستان تدریس داشته باشم تا به مطالب درسی یک پایه پایین تر و یک پایه بالاتره پایه چهارم ابتدایی مسلط باشند تا بتوانم این پایه را به بهترین نحو تدریس کنم.

دانش آموزان مختلفی را نیز در این مدت داشته‌ام از دانش آموز های تقویتی تا دانش آموز های بسیار تیزهوش در سطح المپیادهای کشوری و معتقدم که نمی توان یک متد تدریس را برای همه تجویز کرد اما قطعاً قدرت بیان و یافتن روش انتقال مفهوم به ساده ترین شکل برای اکثر افراد پاسخگو خواهد بود و معمولا دانش آموز های ابتدایی به خاطر تصورات غلطی که از ریاضی در مدرسه و یا توسط والدین خود پیدا می کنند از ریاضی ترس دارند و تصور می‌کنند که نمی توانند این درس را یاد بگیرند از نظر من معلم خصوصی دبستان باید بتواند در چند جلسه و با مهارتی که در فن بیان دارد دانش آموزان را به ریاضی علاقه مند کند و یا حداقل از ترس اولیه آن‌ها بکاهد.

برخی از افراد معتقدند که تدریس ریاضی پایه ابتدایی بسیار آسان است و این در صورتی درست است که ما دروس ابتدایی را به یک فرد بالغ آموزش دهیم اما وقتی که سر کار مان با کودکان است زبان ما باید کودکانه باشد و مطالب دقیق در ریاضی را باید به صورت بچه گانه و داستان برای دانش آموزان تعریف کرد و این نیاز به تسلط خود دبیر به مباحث ریاضی و تبدیل آن به مطالب ساده تر و کاربردی ریاضی دارد من در تدریس خصوصی ریاضی دبستان از همان ابتدا بچه ها را درگیر مبحث می‌کند و از حل تمرینات و مثال های مناسب هر شخص استفاده می کنم تا او را یک قدم به جلو تر ببرم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.