ثبت نام

88904002 - 021

مهرنوش سیدی | معلم تقویتی دوازدهم

مهرنوش سیدی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضیات محض، سابقه ۸ سال تدریس درس ریاضی در پایه های مختلف تحصیلی و ریاضی کنکور و ریاضی تیزهوشان دارمو ۶ سال است که به عنوان معلم تقویتی سال دوازدهم مشغول به فعالیت هستم.

سال دوازدهم برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه سال بسیار سرنوشت سازی است. از طرفی امتحان نهایی و از سوی دیگر کنکور باعث می شود تا این دانش آموزان دوران سختی را در این سال تحصیلی سپری کنند. بنابراین به نظر می رسد که استفاده از معلم تقویتی برای دروس سال دوازدهم کار عاقلانه ای باشد.

مهرنوش سیدی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضیات محض، سابقه 8 سال تدریس درس ریاضی در پایه های مختلف تحصیلی و ریاضی کنکور و ریاضی تیزهوشان دارمو 6 سال است که به عنوان معلم تقویتی سال دوازدهم مشغول به فعالیت هستم.

داشتن معلم تقویتی به ویژه برای درس های مشکلی چون ریاضیات، شیمی، فیزیک، عربی، حسابان، زیست و زبان انگلیسی برای بسیاری از دانش آموزان این پایه لازم است.

داشتن یک معلم تقویتی در کنار برنامه ریزی منظم درسی و همچنین پرداختن به مطالعه صحیح و اصولی و اختصاص دادن اوقات مشخصی از روز به تست زدن و آشنایی با سوالات کنکور باعث می شود که دانش آموزان اعتماد به نفس بهتری برای شرکت در  کنکور داشته و همچنین از استرس و اضطراب مطالعه و درس خواندن در آنها کمتر می شود.

اگر میخواهید برای سال دوازدهم برنامه منظمی داشته باشید و در کنکور نیز موفق باشید، پیشنهاد من این است که با یک مشاور برنامه ریزی تحصیلی در ارتباط باشید و از او بخواهید تا برنامه ای متناسب با شرایط شما برایتان تدوین کند، سپس خود را ملزم به رعایت برنامه ریزی کنید و سعی داشته باشید که مطابق با آن پیش بروید.

در کنار برنامه ریزی دقیق و استاندارد، وجود یک معلم خصوصی می تواند به شما انگیزه کافی برای پیشبرد اهدافتان ببخشد، اگر احساس می کنید از لحاظ مالی ممکن است مقرون به صرفه نباشد باید بگویم داشتن معلم خصوصی به مراتب از شرکت در کلاس های کنکور ارزان تر خواهد بود، به ویژه اگر معلمی که استخدام می کنید تجربه و تخصص خوبی در زمینه کنکور و نکات تستی داشته باشد. ضمن این که نیاز به استخدام معلم تقویتی برای همه دروس و همه روزها نیست و  میتوانید برای دروس مشخصی هفته ای یک بار معلم خصوصی داشته باشید.

داشتن معلم تقویتی به شما امکان میدهد تا بتوانید با خیال راحت روی نقاط ضعف خود تمرکز کنید، چرا که معمولا با داشتن یک معلم خصوصی شما به صورت مداوم مورد ارزیابی قرار میگیرد و بنابراین نقاط ضعف شما در دروس سریعتر مشخص شده و می توانید روی آنها تمرکز کنید.

نکته مهم بعدی این است که با داشتن معلم تقویتی می توانید ساعاتی از کلاس را به نکات تست زنی و آشنایی با تست زنی دروس مهم اختصاص دهید و به این ترتیب در کنکور نیز عملکرد بهتری را تجربه کنید.

در کلاس های خصوصی شما می توانید از کتاب های مکمل درسی نیز استفاده کنید، این کتاب ها منبع خوبی برای نمونه سوالات امتحانی و همچنین آشنایی با نکات و مفاهیم مهم درسی است، داشتن این کتاب ها را به ویژه برای دروس اختصاصی شما عزیزان توصیه می کنم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.