ثبت نام

88904002 - 021

مهراب قاسمی | معلم خصوصی ریاضی پایه نهم

مهراب قاسمی هستم معلم خصوصی ریاضی پایه نهم از سال ۹۰ در حال تدریس ریاضی هستم و از تغییر نظام آموزشی کشور در حال تدریس ریاضی پایه نهم هستم مدرک فوق لیسانس دارم.

مهراب قاسمی هستم معلم خصوصی ریاضی پایه نهم از سال 90 در حال تدریس ریاضی هستم و از تغییر نظام آموزشی کشور در حال تدریس ریاضی پایه نهم هستم مدرک فوق لیسانس دارم.

ریاضی را به صورت ساده بیان می کنم و روش انتقال مطالبم در درس ریاضی به صورت مفهومی است برای دانش آموزان پایه نهم تقویتی معمولا” ابتدا کلیتی از مبحث را به صورت لسانی بیان می کنم و سپس مرحله به مرحله با دانش آموز پیش می روم.

از نظر من معلم ریاضی باید دانش کافی از پایه ای که تدریس می کند داشته باشد و هیچ وقت اطلاعاتش را به کتاب محدود نسازد و از نظر من معلم ریاضی همیشه باید مطالب پیچیده ریاضی را به زبان ساده به دانش آموزان بیان کند.

به نظر من مهمترین ویژگی یک معلم خوب، درک تفاوت های دانش آموزان با یکدیگر و انتقال مطالب به صورتی که برای غالب دانش آموزان قابل فهم باشد هست.و معلم ریاضی باید علاوه بر اینها روش تدریس مناسب شرایط کلاس و دانش آموزان انتخاب و بکار گیرد و همچنین روش پرسش و پاسخ (حل مسئله) به گونه ای که دانش آموزان درگیر حل مسائل شوند و در ذهنشاره سوال ایجاد شود.

از نظر من معلم ریاضی پایه پنجم باید ۵ اصل را در تدریس ریاضی رعایت کند.

۱- بررسی اهداف درس از طریق طرح سوالات مهم

۲- استفاده از ابزارهای تدریس مختلف

۳- حل مسئله از راههای مختلف

۴- نشان دادن کاربرد مسئله

۵ -بررسی میزان یادگیری دانش آموز از طریق گوش دادن به روش استدلال آنها در حل مسائل

به صورت کلی فعال بودن کلاس بسیار موثر است ولی روش ‌هایی که می‌توان برای این کار استفاده کرد مانند بارش فکری، طرح مسئله قبل از آموزش آن قسمت جهت درگیر کردن ذهن دانش‌آموز با آن مبحث و … در اینجا مطرح اند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.