ثبت نام

88904002 - 021

معلم ریاضی سوم ابتدایی در تهران

سما شیرین بیان هستم معلم ریاضی سوم ابتدایی در تهران ۷ سال است که سابقه تدریس دارم در مدرسه و آموزشگاه تدریس کردم و در این چند سال اخیر تخصصا” روی پایه سوم ابتدایی درس ریاضی فعالیت داشتم.

سما شیرین بیان هستم معلم ریاضی سوم ابتدایی در تهران 7 سال است که سابقه تدریس دارم در مدرسه و آموزشگاه تدریس کردم و در این چند سال اخیر تخصصا" روی پایه سوم ابتدایی درس ریاضی فعالیت داشتم.

من در تدریس ریاضی سوم ابتدایی مفاهیم ریاضی را به زبان ساده انتقال می دهم و با استفاده از بازی و ریاضی و تصویر سازی ریاضیات مطالب ریاضی را به آنها می فهمانم در حل بعضی از نمونه سوال های ریاضی سوم ابتدایی از محاسبات ذهنی استفاده می کنم و در روند کلاس زها ضرب سریع را هم به دانش آموزان سوم ابتددایی آموزش می دهم.

اساسا” آموزش محاسبات عددی بهتر است در جریان تدریس مباحث اصلی کتاب آموزش داده شوود تا دانش آموزان متوجه تفاوت ها شوند و به این باور برسند که این فرمول ها واقعا” کارساز و کمک کننده هستند.

من برای هر مبحث ریاضی سوم ابتدایی یک داستان دارم و در شروع تدریس دانش آموزان را با داستان درگیر می کنم تا خودشان به مفهوم ریاضی پی ببرند از مثال های واقعی استفاده می کنم تا دانش آموز از کاربرد ریاضیات آگاه شود.

من یک معلم ریاضی با وجدان کاری بالا هستم و در تدریس خصوصی و گروهی انرژی زیادی صرف می کنم.

من به دانش آموزان یاد می دهم که در صورت اشتباه شجاعت بیان آن را داشته باشند و در تدریس ریاضی قدرت بیان بالایی دارم.

معلم ریاضی ابتداییی بهتر است در کلاس پر انرژی باشد و بیشتر با شکل و تصاویر و ابزار های کند آموزشی ریاضی را تدریس کند بهتر است به دانش آموزانی که توانایی بیشتری در یادگیری دارند فرمول های بیشتری آموزش داده شود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.