ثبت نام

88904002 - 021

معلم خصوصی فیزیک یازدهم | سمیرا ایوبی

اینجانب سمیرا ایوبی هستم معلم خصوصی فیزیک یازدهم، دارای مدرک کارشناسی ارشد فیزیک کاربردی، با سابقه ۱۰ سال تدریس درس فیزیک در آموزشگاه های معتبر تهران.

درس فیزیک از جمله دروس مهم در رشته ریاضی و تجربی است که دارای مباحث مختلفی است. از آنجایی که فیزیک یک درس کاملا مفهومی و پیچیده است و دارای فرمول های بسیاری است معمولا به یاد سپردن همه فرمول ها کار سختی به نظر می رسد، در سال های آخر دوره متوسطه دوم رشته های ریاضی و تجربی، دانش آموزان احتیاج به جلسات بیشتری برای یادگیری دارند و به همین دلیل استفاده از معلم خصوصی فیزیک یازدهم و دوازدهم امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

اینجانب سمیرا ایوبی هستم معلم خصوصی فیزیک یازدهم، دارای مدرک کارشناسی ارشد فیزیک کاربردی، با سابقه 10 سال تدریس درس فیزیک در آموزشگاه های معتبر تهران.

یکی از مهمترین کارهایی که مدرس فیزیک باید انجام دهد، برنامه ریزی برای تدریس تمام مباحث، حل تمرین، تشریح نکات ضروری و مهم و همچنین آماده سازی دانش آموز از نظر روحی و فکری است.

مدرس باید بتواند کلاس خصوصی را به خوبی برنامه ریزی کند، مهمترین قسمت برنامه ریزی درسی در نظر گرفتن ساعاتی برای رفع اشکال و بررسی وضعیت دانش آموز است.

من بعنوان مدرس سعی می کنم با توجه به وضعیت دانش آموز تعداد جلسات کلاس خصوصی را مشخص کنم، بسیاری از دانش آموزان به بیش از ۱۰ جلسه برای یادگیری تمام مباحث و تسلط بر فرمول ها و موارد تئوری نیاز دارند. بنابراین تصمیم غلط برای استفاده از کلاس جبرانی برای شب های امتحان نه تنها نتیجه ای در بر نخواهد داشت بلکه با توجه به شباهت مباحث درسی، دانش آموز دچار سردرگمی خواهد شد.

حل تمرینات بسیار از هر مبحث از جمله کارهایی است که می تواند به دانش آموز کمک کند تا مباحث فیزیک یازدهم را به خوبی به خاطر بسپرد، از طرفی با درک صحیح سوال می تواند راه حل های درست را زودتر به خاطر بیاورد، بنابراین باید سعی کرد تا جایی که امکان دارد بعد از تشریح دروس از نمونه سوالات برای درک بهتر مفاهیم بهره برد.

برای دانش آموزان سال یازدهم مهم است که نکات تستی هر فصل را بدانند چرا که فیزیک یازدهم یکی از منابع کنکور است، بنابراین یادگیری نکات تستی می تواند اعتماد به نفس زیادی به دانش آموزان القا کند. بهتر است تمام دروس بعد از تشریح به خوبی مرور شود، من فکر می کنم از آنجایی که بسیاری از مباحث درس فیزیک در زندگی روزمره مورد استفاده قرار میگیرد می تواند کاربردی باشد و یادگیری آنها در صورتی که به خوبی صورت گیرد لذت بخش است، تمرین کردن مباحث نیز سبب می شود که دانش آموز درس را به صورت مفهومی آموخته و فراموش نکند.

نکته دیگری که من شخصا به آن بسیار اعتقاد دارم، رابطه خوب مدرس و دانش آموز است، تجربه به من نشان داده است که دانش آموزان وقتی رابطه خوبی با معلم دارند، در یادگیری درس موفق تر بوده و انگیزه بیشتری برای پیشرفت و یادگیری درس دارند، بنابراین فضا و جو کلاس های خصوصی باید صمیمانه و دوستانه باشد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.