ثبت نام

88904002 - 021

مسعود شاه پسند | معلم تقویتی ریاضی کلاس یازدهم در تهران

من مسعود شاه پسند هستم دوسال معلم تقویتی ریاضی کلاس یازدهم در تهران بودم و در حال حاضر در آموزشگاه تقویتی ریاضی تهران فعالیت می‌کند و پایه یازدهم را تدریس می کنم.

من مسعود شاه پسند هستم دوسال معلم تقویتی ریاضی کلاس یازدهم در تهران بودم و در حال حاضر در آموزشگاه تقویتی ریاضی تهران فعالیت می‌کند و پایه یازدهم را تدریس می کنم.

در یک پژوهش سرا کلاس تقویتی ریاضی دهم را دارم و همچنین در یک مدرسه در فوق برنامه کلاس تقویتی دوازدهم را برگزار می‌کنم.

مدرک فوق لیسانس ریاضی دارم و از سال ۸۳ کلاس های تقویتی ریاضی را در آموزشگاه‌های مختلف و همچنین مدارس غیر انتفاعی برگزار می‌کنم

به کار تدریس خصوصی ریاضی بسیار علاقمندم و بسیار پر انرژی به صورت تمام وقت در این حرفه مشغولم.

در این ۱۵ سال تجربه های بسیار زیادی را از تدریس حوزه ریاضی به دست آوردم و در شروع با ریاضیات عمومی دبیرستان شروع کردم و مباحثی چون هندسه جبر و حساب آن را تدریس می کردم با آمدن پایه های دهم و یازدهم و دوازدهم همان مباحث را تدریس می کنم اما با روش‌های جدید تر

به طور کلی مباحث از لحاظ پایه تغییری نکرده‌اند اما روش های تدریس متفاوت شده است و از همه مهمتر سبک فکری دانش‌آموزان نیز تغییر کرده است

درست است که برخی معتقدند دانش‌آموز ها درس نمی خوانند و مانند نسل های قبلی سرشان در کتاب نیست اما بسیار باهوش تر شده اند و سوال های چالشی تر می پرسند و از همه مهمتر به منابع نامحدود ای دسترسی دارند و آنها که کمی درس خوان هستند به راحتی می‌توانند دانش تدبیر را به چالش بکشند.

از نظر من معلم ریاضی دبیرستان باید به‌روز باشد و مطالب جدید را زودتر از شاگردانش به دست بیاورد من در تلگرام و شبکه‌های اجتماعی در مطالعات روز و اکتشافات دنیای ریاضیات عضو هستم و همیشه ذهنیت فعالی دارد مورد مطالب ریاضی دارم.

همین موضوع باعث می‌شود که شاگردان در کلاس جز به درس ریاضی شوند و آن را با علاقه بیشتری دنبال کنند و از اینکه می بینند یک معلم به روز است و مطالب جدید دنیای ریاضیات را به زبان ساده به آنها توضیح می‌دهند جذب کلاس می شوند.

از نظر من در دنیای امروز کودکان و نوجوانان جذب بزرگسالان می شوند مگر اینکه آنها حرفی برای گفتن داشته باشند و واقعاً از عرصه خود جلوتر باشند که این باعث جذب کودکان و نوجوانان می‌شود

 

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.