ثبت نام

88904002 - 021

مرجان رمضانی | معلم تدریس خصوصی ریاضی سوم ابتدایی در منزل

اینجانب مرجان رمضانی فارغ التحصیل رشته آموزش ریاضی از دانشگاه شهید بهشتی. به مدت ۱۲ سال است که معلم تدریس خصوصی ریاضی سوم ابتدایی در منزل و مدرسه و آموزشگاه هستم.

اینجانب مرجان رمضانی فارغ التحصیل رشته آموزش ریاضی از دانشگاه شهید بهشتی. به مدت ۱۲ سال است که معلم تدریس خصوصی ریاضی سوم ابتدایی در منزل و مدرسه و آموزشگاه هستم.

در این مدت ۱۲ سال ۵ سال پیاپی را در مدرسه معلم رسمی آموزش و پرورش در پایه سوم ابتدایی بودم و هفت سال نیز به صورت خصوصی در منزل برای درس ریاضی فعالیت داشتم.

در حال حاضر معلم سوم ابتدایی در مرکز تهران هستم. دانش آموزان سوم ابتدایی دو مبحث بسیار مهم را در درس ریاضی یعنی کسر و جدول ضرب را دارند.

وقتی من برای تدریس خصوصی ریاضی به منزل دانش آموز سوم ابتدایی مراجعه می کنم اولین هدفم در شروع کار آموزش همین دو فصل است چرا که اگر دانش آموز سوم ابتدایی این دو فصل را به خوبی متوجه شود هم در پایه سوم ابتدایی مطالب دیگر را یاد می گیرد و هم در پایه چهارم که پایه بسیار مهمی است برای فراگیری مباحث جدیدتر و بعضی که ادامه همان مباحث پایه سوم ابتدایی است را به خوبی یاد می گیرند.

من چه در تدریس خصوصی و چه در مدرسه و یا در آموزشگاههای مختلف که فعالیت می‌کنم با استفاده از ابزار آموزشی درس ریاضی را به دانش آموزان سوم توضیح می دهم و برای من بسیار مهم است که دانش آموزان مطالب درس ریاضی را بفهمند و نه اینکه به صورت تقلید از معلم و یا حفظی مطالب را یاد بگیرند.

به دلیل تمرکز زیادی که از ابتدا روی این پایه درسی داشتم تسلط کاملی روی مباحث و مطالب ریاضی پایه سوم ابتدایی دارم و ریاضی را با استفاده از روش های تصویری و عینی همراه با مشارکت دانش آموز توضیح می دهم.

دانش آموزان ابتدایی بسیار روحیات حساسی دارند زیرا کودک هستند و یک معلم باید همیشه به این موضوع توجه کند و باید بداند که مخاطب او یک کودک است با روحیات بسیار لطیف و بهتر است که درس ریاضی را همراه با شعر و داستان به دانش آموزان ابتدایی توضیح داد تا حق مطلب را به خوبی متوجه شوند و هم در آینده از ریاضی نترسند و ذهن خود را در مقابل یادگیری ریاضی باز نگه دارند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.