ثبت نام

88904002 - 021

مرتضی مومن نسب | معلم خصوصی ریاضی دوازدهم با تجربه بالا

مرتضی مومن نسب هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی و سابقه ۱۷ سال تدریس ریاضی کنکور و ریاضی دوره دوم متوسطه رشته های ریاضی و تجربی. در حال حاضر مدرس یکی از موسسات مشهور آمادگی کنکور هستم.

در مورد ریاضی دوازدهم نکات بسیار مهمی وجود دارد که توجه به آنها می تواند در موفقیت و یادگیری این درس تاثیرگذار باشد، ریاضی یک درس کاملا مفهومی است که فاکتورهای بسیاری از جمله شیوه های آموزشی، روش های مطالعه، برنامه ریزی و توانایی یادگیری دانش آموز در کسب نمره مناسب در آن دخیل هستند.

مرتضی مومن نسب هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی و سابقه 17 سال تدریس ریاضی کنکور و ریاضی دوره دوم متوسطه رشته های ریاضی و تجربی. در حال حاضر مدرس یکی از موسسات مشهور آمادگی کنکور هستم.

برای دانش آموز سال دوازدهم که قصد یادگیری ریاضی دارد باید با توجه به سطح علمی او برنامه ریزی شود، اولین نکته ای که باید به آن اشاره کنم این است که دانش آموزان در این مقطع هم امتحان نهایی و هم کنکور را پیش رو دارند که هر دوی این موارد بسیار چالش برانگیز است به ویژه در مورد دانش آموزانی که پایه ریاضی ضعیفی دارند. بنابراین استفاده از کلاس های تقویتی ریاضی می تواند برگ برنده یک دانش آموز در مقطع دوازدهم باشد.

شیوه های تدریس مدرس خصوصی نقش مهمی در موفقیت دانش آموز دارد همچنین مدرسی که دارای تجربه بالا در آموزش ریاضی است و روش های به روز آموزشی را می داند و از سطح علمی مناسبی برخوردار است می تواند موفقیت یک دانش آموز کلاس دوازدهمی در یادگیری ریاضی این مقطع را تضمین کند.

من فکر می کنم مهمترین نکته برای آموزش ریاضی مقطع دوازدهم این است که هر درس را با پیش نیازهای آن شروع به آموزش کرد، بسیاری از دانش آموزان در یادگیری ریاضی سال دوازدهم موفق نیستند چون پایه ضعیفی دارند اگر وقت کافی برای مرور به مطالب پیش نیاز آموزشی باشد مطمئنا یادگیری مباحث  کتاب ریاضی سال دوازدهم آنقدرها هم سخت نخواهد بود، پس توصیه من به دانش آموزان این مقطع آن است که حتما از کلاس های مداوم و برنامه ریزی شده استفاده کنند.

اگر میخواهید در کنکور ریاضی نیز موفق باشید باید ساعاتی از کلاس را به یادگیری نکات تستی و روش های حل تستی سوالات اختصاص دهید. معمولا کتاب های نمونه سوالات تستی منبع مناسبی برای آشنایی با سوالات کنکور و روش های پاسخگویی به آنها هستند. البته توصیه من این است که کلاس های تستی جدا از کلاس های تقویتی برگزار شود چرا که در بسیاری از مباحث شیوه های تست زنی با شیوه های پاسخ های تشریحی که در امتحان نهایی مورد نیاز است کاملا متفاوت خواهد بود.

من همیشه سعی می کنم که دانش آموزان را با ارائه نمونه سوالات مختلف در سطح های آموزشی  متفاوت آماده نگه دارم، هرچه دانش آموز تمرینات بیشتری برای حل کردن در اختیار داشته باشد میزان تسلط او به مباحث درسی بیشتر خواهد بود، ضمن این که بسیاری از دانش آموزان این مقطع هنوز روش های مطالعه ریاضیات را نمی دانند، بنابراین بهتر است که این نکات را برای دانش آموزان به صورت شفاف بیان کرد.

برگزاری آزمون های منظم این امکان را برای دانش آموز فراهم می کند تا با نقاط ضعف خود به خوبی آشنا شود و بتواند با تمرکز روی آنها خود را برای شرکت در امتحان نهایی آماده کند، به همین دلیل هم این آزمون ها یکی از مهمترین بخش های آموزش خصوصی را تشکیل می دهند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.