ثبت نام

88904002 - 021

لیلا اخلاقی | معلم تقویتی سوم دبستان در تهران

لیلا اخلاقی هستم، دارای مدرک کارشناسی تدریس دوره ابتدایی از دانشگاه تربیت معلم، ۱۲ سال است که سابقه تدریس پایه سوم دبستان را در مدارس دولتی دارم. به عنوان معلم تقویتی سوم دبستان در تهران نیز مشغول به کار هستم.

طبق نظر کارشناسان سه سال اول مقطع ابتدایی از اهمیت بسیاری برخوردار است، دانش آموزان در این سه سال با آموزش به شکل رسمی آشنا می شوند و از نظر بار علمی کمی پیشرفت می کنند، به همین دلیل است که می توان گفت پایه سوم دبستان نقطه عطف گذر از بیسوادی به آموزش رسمی و یادگیری علوم مختلف است.

بسیاری از دانش آموزان در این سال تحصیلی استعدادهای خود را در یادگیری دروسی مثل ریاضی یا علوم نشان می دهند، ضمن این که بسیاری دیگر نیز عدم توانایی یادگیری خود را به نمایش می گذارند، به همین دلیل است که برگزاری کلاس های خصوصی برای یادگیری بهتر علوم مختلف از این پایه باید آغاز شود.

لیلا اخلاقی هستم، دارای مدرک کارشناسی تدریس دوره ابتدایی از دانشگاه تربیت معلم، 12 سال است که سابقه تدریس پایه سوم دبستان را در مدارس دولتی دارم. به عنوان معلم تقویتی سوم دبستان در تهران نیز مشغول به کار هستم.

والدینی که احساس می کنند فرزند آنها در یادگیری درس علوم، ریاضی یا فارسی مشکل دارد باید به فکر استخدام معلم خصوصی و تلاش برای جبران عقب ماندگی تحصیلی فرزند خود باشد، این سال های تحصیلی پایه علمی دانش آموز را تشکیل می دهند بنابراین اگر دانش آموز در یادگیری مباحث مختلف درسی در این پایه ها مشکل داشته باشد، ناچارا با ضعف در دروس به مقاطع تحصیلی بالاتری می روند و این مشکل در مقاطع بالاتر می تواند بسیار جدی تر باشد.

در صورتی که احساس می کنید فرزند شما در این مقطع با مشکل یادگیری مواجه شده است باید از نظر مسائلی چون اختلالات یادگیری، بیش فعالی، عدم تمرکز و … او را بررسی کنید، این ها مشکلاتی است که معمولا در این مقطع خود را نشان می دهند. در صورتی که هیچ یک از این مشکلات وجود نداشت و صرفا دانش آموز در یادگیری و شیوه های آموزشی مشکل دارد، می توانید با استخدام یک معلم خصوصی این مشکل را برطرف کنید.

داشتن یک برنامه ریزی درسی منظم و استاندارد می تواند مشکل بسیاری از دانش آموزان را در این مقطع حل کند، اکثر دانش آموزان مقطع ابتدایی قدرت اولویت بندی مطالعه و تمرین دروس را ندارند، آنها هنوز هم در عالم کودکی و بازیگوشی هستند و باید با داشتن یک برنامه منظم برای خود هدف ایجاد کنند.

دروسی مثل ریاضی، علوم و فارسی از جلمه درس های مهم این مقطع هستند، می توانید برای این سه درس مقطع سوم دبستان یک معلم تقویتی داشته باشید که بتواند به این سه درس رسیدگی کند، شرایط دانش آموز را ارزیابی کند، نقاط ضعف او را یافته و برای حل مشکلات او شیوه های آموزشی مختلف داشته باشد.

ارتباط نزدیک مدرس خصوصی و دانش آموز می تواند مهمترین کمک برای ایجاد انگیزه در یادگیری باشد، نباید فراموش کنید که علاقمندی به تحصیل یا گریز از مدرسه در این سنین شکل می گیرد، بنابراین با انتخاب مدرس دلسوز و مهربان می توانید از شکست تحصیلی فرزند خود و یا عدم علاقه وی به تحصیل جلوگیری کنید.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.