ثبت نام

88904002 - 021

علیرضا مهرآیین | معلم خصوصی ریاضی کلاس دوازدهم در تهران

اینجانب علیرضا مهرآیین خویی در حال حاضر معلم خصوصی ریاضی کلاس دوازدهم در تهران هستم.

دانشجوی دکتری ریاضیات کاربردی در دانشگاه امیر کبیر هستم و فوق لیسانس ریاضی را نیز از همین دانشگاه دارم.

اینجانب علیرضا مهرآیین خویی در حال حاضر معلم خصوصی ریاضی کلاس دوازدهم در تهران هستم.

با شروع پایه دوازدهم در نظام جدید آموزش پرورش در حال تدریس این پایه هستم و قبل از آن هم یازدهم و دهم و دروس ریاضی دبیرستان را تدریس کرده ام سابقه تدریس ۷ ساله در تدریس ریاضی دارم.

من در تدریس خصوصی ریاضی کلاس دوازدهم سعیم بر این است که کلاس را از لحاظ زمان مدیریت کنم و برای من مهم است که بتوانم مفاهیم ریاضی را به دانش آموزان به خوبی منتقل کنم و از همه مهم تر این که من بر روی تمام مباحث ریاضی کلاس دوازدهم مسلطم.

روش من در انتقال مفاهیم ریاضی در تدریس خصوصی بیان مفاهیم ریاضی به زبان ساده و بدون استفاده از فرمول های مختلف و پیچیده است که فقط باعث گیج شدن دانش آموز میشود و بسیار فرار است اما متاسفانه من خیلی میبینم تو کتابای مختلف مثلا برای مبحث دنباله ها انواع مختلف فرمول نوشته شده در حالی که با دانستن یک سری قواعد کلی همه ی سوالات بدون حفظ کردن فرمول خاصی قابل حل میباشد همین طور دیگر مباحث نیز به همین صورت است و در درجه دوم با تمرین و تکرار کافیه که مطالب در ذهن دانش آموز تثبیت میشود.

دانش آموزان کلاس دوازدهم به اندازه کافی از درس ریاضیات فراری هستند به همین دلیل بیان مفاهیم اصلی به ساده ترین روش و بدون حفظ کردن فرمول و کاملا مفهومی و تثبیت آن با تمرین و تکرار و امتحان و ارایه خلاصه درس های جامع و کوتاه برای مرور سریع مباحث در تدریس این پایه بسیار مهم است.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.