ثبت نام

88904002 - 021

سهیلا یوسفی / معلم تدریس خصوصی ریاضی پایه دهم

اینجانب سهیلا یوسفی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته برق.

از زمان تغییرات نظام آموزشی معلم تدریس خصوصی ریاضی پایه دهم هستم و قبل از اون هم سابقه ۱۲ ساله در تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان دارم جمعا سوابق تدریسی بنده در ریاضیات پایه های دبیرستان بیش از ۱۵ سال است.

اینجانب سهیلا یوسفی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته برق.

از نظر من معلم تدریس خصوصی ریاضی پایه دهم در وهله اول باید روی ارتباط با دانش آموزان تمرکز داشته باشد به دلیل اینکه چند سالی هست که روی این پایه درسی تمرکز دارم به تجربه متوجه ارتباط دوستانه با دانش آموزان نقش مهمی در تدریس ریاضی آنها دارد.

در مرحله دوم معلم ریاضی باید دلسوز و مسئولیت‌پذیر باشد و همچنین اخلاق را در اولویت خود قرار دهد و از همه مهمتر اینکه انگیزه معلم و انرژی معلم در کلاس بسیار مهم است.

دانش‌آموزان پایه دهم به دلیل اینکه با مطالب تئوری زیادی سر و کار دارند استفاده معلم از مثال های عینی و تصویری و قابل لمس اهمیت بسیار زیادی دارد.

من در تدریس ریاضی پایه دهم تسلط کاملی دارم و فن بیان بسیار قوی در تکرار مطالب ریاضی دارم تا از اینکه همه دانش‌آموزان مطلب را بفهمند مطمئن شوم.

در بعضی از اوقات با دانش آموزان بازی و ریاضی را انجام می‌دهم تا کلاس را پر انرژی و بانشاط کنم.

یکی از روش های تدریس بنده داشتن حوصله و صبر و تکرار مداوم و انجام روشهای متنوع جهت یادگیری است.

در تدریس های خصوصی سعی بنده بیشتر بر این است که با توجه به خصوصیات اخلاقی هر دانش‌آموز روش تدریس متفاوتی را در نظر بگیرم.

همیشه سعی ام بر این بوده که با بازی و ریاضی و استفاده از ابزارهای کمک آموزشی روش های بهتری را در آموزش ریاضی داشته باشم.

روش های مختلفی را در تدریس ریاضی دارد که مهمترین آنها انتقال مفهومی مباحث ریاضی همراه با تمرین های کاربردی است.

در بعضی از کلاس ها نیز از تصاویر و تمرین های مداوم استفاده می کنم و روش تدریس بنده ارائه مبحث و تمرین و رفع اشکال و آزمون های مبحثی و دوره‌ای است.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.