ثبت نام

88904002 - 021

سهیلا گل پرور | معلم تدریس خصوصی ریاضی پنجم ابتدایی

اینجانب سهیلا گل پرور معلم تدریس خصوصی ریاضی پنجم ابتدایی با مدرک کارشناسی ارشد آموزش ریاضی به مدت ۱۲ سال است که به عنوان معلم در حال فعالیت در تدریس خصوصی ریاضی پنجم ابتدایی هستم.

اینجانب سهیلا گل پرور معلم تدریس خصوصی ریاضی پنجم ابتدایی با مدرک کارشناسی ارشد آموزش ریاضی به مدت ۱۲ سال است که به عنوان معلم در حال فعالیت در تدریس خصوصی ریاضی پنجم ابتدایی هستم.

من سه سال معلم دانش آموزان چهارم و پنجم ابتدایی در مدرسه دولتی بودم و به صورت فوق برنامه درس مدرسه غیرانتفاعی دانش آموزان چهارم و پنجم ریاضی آموزش میدادم به تمام سبک های نظام آموزشی آموزش و پرورش مسلط هستم و کاملا آشنا به نوع تدریس مورد انتظار دبیران مدرسه هستم زیرا خودم نیز معلم مدرسه بودم.

با موسسات و اموزشگاه های تدریس خصوصی کار کردم در آنجا نیز معلم تدریس خصوصی ریاضی پنجم ابتدایی بودم و به طور کلی بنده در این ۱۲ سال بیشتر تمرکزم در پایه های ابتدایی مخصوصاً چهارم و پنجم بوده است.

سبکی که من در تدریس خصوصی ریاضی پنجم ابتدایی دنبال می کنم این صورت است که پس از ارتباط اولیه و خیلی خوبی که با دانش آموزان برقرار می کنم هدفم ایجاد سوال در ذهن دانش آموز است.

من علاقه زیادی دارم که در تدریس ذهن دانش آموز را کنجکاو کنم و طوری درس بدهم که در ذهن دانش آموز ایجاد سوال شود و خودش بخواهد به دنبال پاسخ برود این باعث می شود که دانش آموز در کلاس تمرکز زیادی را در درس ریاضی داشته باشد مخصوصاً این روش برای دانش آموزانی که تمرکز کافی ندارند و در کلاس بی دقتی می‌کنند بسیار مناسب است و در طی این سال‌ها بنده نتیجه خیلی خوبی را از این روش گرفتم زیرا در طی این سالها که دانش آموزان مختلفی داشته ام به تجربه از نزدیک دیدم که این روش برای اینگونه از دانش آموزان بسیار کارآمد است من روی تمامی مباحث کتاب ریاضی پنجم ابتدایی تسلط کاملی دارم و برای هر مبحث از مثال های روزمره و مفهومی استفاده می‌کنند تا دانش آموز درس را بسیار راحت متوجه شود.

من به دلیل فن بیان خوبی که در برخورد با کودکان دارم همیشه با آنها ارتباط خیلی خوبی داشته و همین باعث می‌شود که آنها تکالیفی که دارند را به خوبی انجام دهند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.