ثبت نام

88904002 - 021

سمیرا شهابی | کلاس تقویتی ریاضی ششم

اینجانب سمیرا شهابی کارشناس ارشد ریاضی ۳ سال متوالی دبیر کلاس تقویتی ریاضی ششم بودم و دو سال هم در مدرسه معلم رسمی ششم دبستان بودم و ۵ سال هم معلم تدریس خصوصی ریاضی ششم در تهران بودم.

در برخی از مدارس هم زمان با تدریس خصوصی ششم کلاس های رفع اشکال داشتم.

اینجانب سمیرا شهابی کارشناس ارشد ریاضی 3 سال متوالی دبیر کلاس تقویتی ریاضی ششم بودم و دو سال هم در مدرسه معلم رسمی ششم دبستان بودم و 5 سال هم معلم تدریس خصوصی ریاضی ششم در تهران بودم.

من در کلاس تقویتی ریاضی ششم به دانش آموزان انگیزه لازم برای تدریس ریاضی را می دهم و آنها را اول با دانسته های خود تشویق می کنم و سپس وارد درس های جدید می شوم من دانش آموزان را دوست دارم و با انگیزه و با انرژی به آنها ریاضی را یاد می دهم.

دانش آموزان تقویتی نیاز به زمان دارند تا بتوانند ریاضی را خوب یاد بگیرند اما اگر دبیر تجربه لازم را داشته باشد می تواند طوری ریاضی را به دانش آموزان آموزش دهد که هیچگاه فراموش نکند همان طور که معلم خود بنده ریاضی را طوری به من آموزش داد که من برای همیشه به ریاضی علاقه مند شدم.

بهتر است دانش آموزان تقویتی ششم با تمرین های استاندارد تکالیف خود را حل کنند زیرا روحیه و اعتماد به نفس آنها کمی پایین است و من در تمرین هایی که به دانش آموزان ششم می دهم بسیار دقت می کنم تا آنها در حل تمرینات منزل دچار درد سر نشوند.

دانش آموز تقویتی ششم باید به این اعتماد به نفس برسد که تنهایی می تواند تمرین های ریاضی را حل کند و کم کم تشویق شود تا تمرین های بیشتر و سخت تری را حل کند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.