ثبت نام

88904002 - 021

سعید رسولی | معلم تقویتی ریاضی پایه نهم در تهران

سعید رسولی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی محض بوده و بیش از ۱۲ سال است که به تدریس خصوصی ریاضی در پایه های مختلف تحصیلی، ریاضی تیزهوشان و ریاضی کنکور مشغول به فعالیت هستم.

در مورد ریاضی پایه نهم نکته مهمی که وجود دارد اهمیت آن در تعیین رشته برای دانش آموزان است. نمره ریاضی پایه نهم نقش مهمی در تعیین رشته دانش آموزان علاقمند به ادامه تحصیل در رشته های ریاضی  و تجربی خواهد داشت. بنابراین یادگیری این درس از جمله چالش های پیش روی دانش آموزان کلاس نهمی خواهد بود.

سعید رسولی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی محض بوده و بیش از 12 سال است که به تدریس خصوصی ریاضی در پایه های مختلف تحصیلی، ریاضی تیزهوشان و ریاضی کنکور مشغول به فعالیت هستم.

بسیاری از دانش آموزان برای این که نمره خوبی از این درس کسب کنند از معلم خصوصی یا کلاس های تقویتی استفاده می کنند، این نوع انتخاب یک گام مثبت برای موفقیت در امتحان و همچنین تقویت پایه درس ریاضی است. یادگیری اصولی ریاضی نهم به دانش آموز کمک می کند تا برای ورود به دوره متوسطه دوم مسیر هموارتری را پیش رو داشته باشد.

برای این که بتوانید به مباحث و مفاهیم ریاضی نهم مسلط باشید باید به اندازه کافی تمرین داشته باشید، بعد از این که معلم درس جدید را آموزش می دهد و مثال های مربوط به هر مبحث را حل می کند، نوبت شما است که به حل تمرین بپردازید، برای این که مباحث ریاضی را فراموش نکنید بهتر است همزمان با درس جدیدی که معلم در مدرسه آموزش داده است جزوه خود را در منزل مرور کرده و یکی دو مثال از هر مبحث حل کنید، این مسئله کمک می کند که آموزه های درسی در حافظه بلند مدت شما ثبت شود، به این ترتیب با حل کردن چند تمرین در روزهای بعدی از نظر ذهنی به آمادگی می رسید.

شیوه تدریس مدرسین خصوصی در مورد درس ریاضی نیز این است که برای هر مبحث درسی تمرینات بسیاری ارائه کنند تا دانش آموز در مواجهه با سوالات مختلف از هر موضوع درسی به تسلط عالی در حل کردن مسئله برسد. همچنین حل کردن تمرین های زیاد به دانش آموز کمک می کند تا در انتخاب روش های حل مسئله سریعتر عمل کند و اصطلاحا  آمادگی ذهنی بیشتری داشته باشد.

برای این که نمونه سوالات مناسب در اختیار داشته باشید، می توانید از نمونه سوالات امتحانی سالهای گذشته استفاده کنید آشنایی با شیوه طراحی سوالات امتحانی به شما اجازه می دهد تا در امتحان موفق تر عمل کنید و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

در حال حاضر کتاب های کمک درسی مناسبی نیز در بازار وجود دارد و دانش آموزانی که نیاز به تدریس خصوصی ندارند برای تمرین بیشتر می توانند از نمونه سوالات این کتاب ها استفاده کنند. ضمن این که نکات مهم درسی در این کتاب ها به خوبی آموزش داده شده است.

برخی از دانش آموزان نیز نیاز به برنامه منظم کلاس های تقویتی ندارند و تنها چند جلسه رفع اشکال قبل از شروع امتحانات برای آنها کافی است. در هر صورت استفاده از معلم خصوصی می تواند برای هرکس مزایای خود را داشته باشد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.