ثبت نام

88904002 - 021

سارا صدری | معلم تقویتی ریاضی ششم در منزل

سارا صدری هستم دانشجوی کارشناسی ارشد ریاضی دو سال گذشته معلم تقویتی ریاضی ششم در منزل بودم.

در سال ۹۰ نیز کار تدریس خصوصی ریاضی را شروع کردم در پایه پنجم ابتدایی و اول راهنمایی نظام قدیم در مدرسه و منزل تدریس کردم.

سارا صدری هستم دانشجوی کارشناسی ارشد ریاضی دو سال گذشته معلم تقویتی ریاضی ششم در منزل بودم.

در این مدت روش‌های مختلفی را برای تدریس پایه ششم به دانش آموزان ارائه دادم و نتایج آنها را بررسی کردم.

به دلیل اینکه من خودم به ریاضیات علاقه بسیار زیادی دارم بهترین روشی که نتایج خیلی خوبی بر روی دانش‌آموزان داشته علاقه مندی آنها به درس ریاضی است.

انرژی معلم در کلاس و نوع ارتباط برقرار کردن او با شاگردانش بسیار مهم است.

به دلیل اینکه من در کلاس انرژی خیلی زیادی دارم و با عشق و علاقه ریاضی را تدریس می کنم دانش‌آموزان به مرور زمان به ریاضی علاقه مند می شوند.

به دلیل اینکه من ریاضیات را خودم به خوبی فهمیدم و روی مباحثی که تدریس می‌کنم تسلط کاملی دارم همیشه تلاشم بر این بوده است که ساده ترین و موثرترین راه حل‌ها را برای تفهیم مطالب ریاضی برای هر دانش‌آموز به کار ببرم.

در جلسات اول به دنبال شناخت کامل دانش آموز و انتخاب متد آموزش هستم.

این امر باعث شخصی‌سازی روش یادگیری دانش آموز خواهد شد و همچنین من معتقدم که معلم باید بتواند برای فهمیدن دانش آموزان ایجاد انگیزه کند.

دانش‌آموزان از فهمیدن لذت می‌برند و متد تدریس من به دلیل اینکه مفهومی است باعث علاقه مندی دانش آموزان به درس ریاضی می شود.

من با توجه به استعداد دانش آموز به صورت تدریجی و با ارائه مثال و تمرین های گام به گام باعث درک مفهومی از ریاضی می شوم.

با توجه به تجربه ۷ ساله‌ای که در تدریس ریاضی ششم دارم می‌توانم بگویم که روش های متعددی با توجه به شناختی که از دانش آموز پیدا می‌کنم استفاده می‌کنند و این بستگی به نیاز وی هم دارد ولی در حالت

کلی سعی می کنم با ارائه مثال های ساده و کاربردی و همچنین کار بر روی درک و شود مفهومی دانش آموز از مبحث مورد نظر دانش آموز را به ریاضیات علاقه مند کنم.

حتی به برخی از دانش آموزان تمرین های بخش خصوصی و متناسب با سطح علمی آنها می دهند و پله پله ذهنشان را بر مسائل سخت تر و پیچیده تر مسلط میکنم.

به طور کلی من معتقد هستم که هر دانش آموز روش یادگیری خودش را دارد و در اولین جلسه همانطور که یک مکانیک برای تعمیر یک ماشین شروع به عیب یابی می کند یک معلم نیز باید در اولین جلسه فقط شاگردش را آنالیز کند و به علاقه مندی های او و همچنین روش یادگیری او مسلط شود و روش تدریس خود را با توجه به او تنظیم کند.

از نظر من بهترین روش تدریس تدریس خصوصی است و بنده اصلاً معتقد به تدریس کلاس های پرجمعیت که در مدارس وجود دارد نیستم زیرا دانش آموزان دارای اخلاق و خصوصیات مختلفی هستند و همچنین نوع یادگیری آنها با یکدیگر کاملا متفاوت است.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.