ثبت نام

88904002 - 021

سارا بیات | معلم تقویتی ریاضی دوم ابتدایی

سارا بیات هستم فارغ التحصیل رشته ریاضی. هفت سال است که معلم تقویتی ریاضی دوم ابتدایی هستم. از ۴ سال قبل از آن در پایه های مختلف ابتدایی در درس ریاضی تدریس داشتم.

سارا بیات هستم فارغ التحصیل رشته ریاضی. هفت سال است که معلم تقویتی ریاضی دوم ابتدایی هستم. از 4 سال قبل از آن در پایه های مختلف ابتدایی در درس ریاضی تدریس داشتم.

در رشته آموزش ریاضی ابتدایی فوق لیسانس دارم و در حال حاضر در دو مدرسه دولتی معلم ریاضی دوم ابتدایی و در آموزشگاه ریاضی تهران معلم تدریس خصوصی ریاضی دوم ابتدایی هستم.

من روی تمامی مباحث ریاضی پایه دوم ابتدایی مسلطم و معمولاً هر جلسه را با داستانی کوتاه و مثال عینی برای دانش آموزان شروع می کنم و در روند تدریس از داستان ها و مثال های متفاوت و همچنین شعر های کودکانه برای تفهیم بهتر مطالب ریاضی استفاده می کنم.

به دلیل اینکه من با دانش آموزان تقویتی زیادی سر و کار داشتم معمولا مطالب ریاضی را به زبان ساده برای دانش آموزان توضیح می دهم و از حفظ کردن مطالب ریاضی توسط دانش آموز جلوگیری می کنم.

به دلیل اینکه ارتباط خوبی با کودکان برقرار می کنم رابطه ام در تدریس خصوصی با دانش آموزان بسیار خوب است.

سوالات طبقه بندی شده و مرحله ای با دانش آموزان کار می کنم و از نظر من نیمی از مفاهیم ریاضی را دانش آموز با حل سوال و کار گروهی می تواند یاد بگیرد زیرا در کارگروهی امکان توضیح دادن مطالب توسط خود دانش آموز است و تاثیر خیلی زیادی دارد که بنده از همین طور در تدریس خصوصی با مشارکت دادن دانش آموز استفاده می کنم.

یک معلم خوب تقویتی باید دلسوز باشد و تمام سعی خود را برای یادگیری و ارتقاء دانش آموز به کار بگیرد من در برخی از جلسات تدریس خصوصی هم از روش بازی و ریاضی و حل سوالات هوش استفاده می کنم و گاهی هم از برخی از دانش آموزان امتحان می گیرم تا بتوانند مطلب ریاضی را به خوبی بفهمند.

به طور کلی با توجه به تجربه ای که من به عنوان معلم تقویتی ریاضی دوم ابتدایی داشتم همیشه سعی ام در برقراری یک ارتباط خوب با دانش آموزان است و سپس با توجه به تعهدات کوچکی که هر جلسه از دانش آموز می گیرم باعث تقویت ریاضی او می شوم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.