ثبت نام

88904002 - 021

زهرا نیازی | معلم خصوصی پایه ششم

اینجانب زهرا نیازی فارغ التحصیل دانشگاه آزاد با ۷ سال سابقه تدریس معلم خصوصی پایه ششم هستم.

من سابقه تدریس در مدرسه را دارم و همچنین در حال حاضر معلم خصوصی علوم و ریاضی پایه ششم هستم.

اینجانب زهرا نیازی فارغ التحصیل دانشگاه آزاد با ۷ سال سابقه تدریس معلم خصوصی پایه ششم هستم.

من معتقد به آموزش مفهومی ام و هرگز ملاک تدریسم نمره نیست و از نمره به عنوان سلاحی برای کنترل بی‌نظمی و یا علاقه مند کردن و یا درس خواندن دانش آموز استفاده نمی‌کنم چرا که دانش آموز باید با علاقه ای که از معلم دریافت می‌کند به درس علاقه مند شود و باید معلم بتواند راههایی پیدا کند تا دانش آموزان را به درسی که تدریس می کند علاقه مند سازد.

من با رابطه بسیار خوبی که با دانش آموزان برقرار می کنم آنها را متعهد به درس خواندن می کنم و همچنین در بسیاری از اوقات با تلاش هایی که با دانش آموز در کلاس انجام می‌دهم درس ریاضی و علوم را به طور کامل برای او جا می‌اندازم و تا وقتی که مطمئن شوم مبحث درسی را یاد گرفته به سراغ مبحث جدید نخواهم رفت.

همیشه با رفتار خوبی که از خودم در کلاس نشان می دهم تاثیرات مثبتی در نگرش دانش‌آموزان ایجاد می‌کنم و همیشه با  و حوصله و آرامش به دانش‌آموزان می‌فهمانم که در کلاس من باید به درس خواندن توجه کنند.

من همیشه در کلاس خصوصی برای رفع مشکلات درسی دانش آموزان از راه حل های جدید استفاده می کنم و حتی دانش‌آموزان را هم تشویق می‌کنم که فقط به راهکارهایی که من ارائه می‌دهم بسنده نکنند و خودشان همیشه به دنبال راه حل های جدید باشند و همچنین من به زبانی بسیار ساده و دقیق مطالب درسی را توضیح می دهند و پس از ارائه مطلب با سوالاتی در رابطه با درس قبلی که با مفاهیم جدید تناقض داشته باشد مطرح می‌کنم و کم کم بچه ها را به سمت مفهوم مورد نظر که می خواهم تدریس کنم راهنمایی می کنم.

من همیشه دانش آموز را در روند تدریس مشارکت می‌دهم و به صورت غیرمستقیم سعی می‌کنم او را به سمت مبحث درسی جذب کنم.

برای من این موضوع بسیار اهمیت دارد که دانش آموزان به صورت خودکار و یا اصطلاحاً خود جوش دنبال مطلب درسی را بگیرم و در کلاس سوالات زیادی بپرسند که این موضوع باعث یادگیری عمیق و ثمربخش خواهد بود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.