ثبت نام

88904002 - 021

زهرا قدیری | دبیر خوب فیزیک و ریاضی

اینجانب زهرا قدیری از سال ۹۲ تا کنون با مدرک کارشناسی فیزیک دانشگاه تهران_کارشناسی ارشد فیزیک دانشگاه تربیت مدرس در تدریس خصوصی فیزیک و ریاضی فعالیت دارم.

اینجانب زهرا قدیری از سال 92 تا کنون با مدرک کارشناسی فیزیک دانشگاه تهران_کارشناسی ارشد فیزیک دانشگاه تربیت مدرس در تدریس خصوصی فیزیک و ریاضی فعالیت دارم.

پیشنهاد مدرسانه: پیشنهاد می شود مطالب تدریس خصوصی ریاضی ششم و تدریس خصوصی ریاضی نهم را هم مطالعه کنید.

روش تدریس این جانب زدن مثال و گفتن موارد استفاده ی این محاسبات در جاهای مختلف برای ایجاد جذابیت و در یادگیری هم سعی میکنم مفاهیم را طوری آموزش دهم که فرد بدون اتکا به حفضیات و صرفا با منطق پایه ای که به او آموزش داده ام خود بتواند مسائل را تجزیه و تحلیل کند ، تعمیم دهد و بر اساس ارتباطی که توانسته بین قضیه ها بر قرار کند ، استدلال و نتیجه گیری کند، یک مثال ساده : برای یاد دادن مساحت انواع ۴ ضلعی با برش های مختلف بر روی یک ۴ ضلعی و تغییرات شکل به دیگر ۴ ضلعی ها میتوان بدون اجبار در حفظ فرمول دانش آموز خود فرمول را کشف میکند نه تنها در ذهنش میماند بلکه شوق و اشتیاق به حل مسائل جدید را پیدا می کند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.