ثبت نام

88904002 - 021

زهرا شیردل | تدریس خصوصی دیفرانسیل کنکور

من زهرا شیردل هستم دانش آموخته دانشگاه دامغان در رشته ریاضی. بنده از سال ۸۹ در رشته ریاضیات کاربردی در حال تدریس خصوصی ریاضیات از جمله تدریس خصوصی دیفرانسیل کنکور و تدریس مدارهای الکتریکی و الکترونیک ۱و۲و۳ و ریاضی دبیرستان و کنکور رشته های ریاضی و تجربی و ریاضی عمومی ۱ و ۲ رشته های فنی مهندسی به صورت آزاد و همکاری با موسسات تدریس خصوصی در تهران هستم.

من زهرا شیردل هستم دانش آموخته دانشگاه دامغان در رشته ریاضی. بنده از سال 89 در رشته ریاضیات کاربردی در حال تدریس خصوصی ریاضیات از جمله تدریس خصوصی دیفرانسیل کنکور و تدریس مدارهای الکتریکی و الکترونیک 1و2و3 و ریاضی دبیرستان و کنکور رشته های ریاضی و تجربی و ریاضی عمومی 1 و 2 رشته های فنی مهندسی به صورت آزاد و همکاری با موسسات تدریس خصوصی در تهران هستم.

در این مدتی که در تدریس خصوصی ریاضی کنکور فعالیت داشته ام در درس دیفرانسیل تلاشم بر این بوده است که به ساده ترین روش ریاضی را به دانش آموزان آموزش دهم و شکل تدریس بنده به این صورت است که در ابتدا و قبل از شروع تدریس مطالب مرتبط را طبقه بندی می کنم تا در هنگام تدریس دانش آموز سر در گم نشود و روان بودن تدریس را حس کند.

در تدریس ریاضی استفاده از مثال های عینی بسیار مهم است به طوری که گاههی تنها را اتصال دانش آموز و تمرکز در کلاس همین مثال عینی است.

من اصلا” دانش آموزان را مثال های مشکل نمی سنجم بلکه با مثال های مفهومی میزان یادگیری آنها را برسی می کنم در تدریس خصوصی برای کنکور هم به صورت طبقه بندی شده و مرتبط با مبحث درسی تست می زنم که دانش آموز کامل آن را یاد بگیرد.

دانش آموزان برای فراگیری گیرایی های متفاوتی دارند که همه این ها بستگی به سبک زندگی روز مره شان دارد و من با توجه به فهمیدن این موضوع برای تدریس کنکور آنها برنامه می نویسم.

من در تدریس خصوصی دیفرانسیل کنور تجربه بالایی دارم و در این سال ها به دانش آموزان زیادی مباحث کنکور را آموزش داده ام.

هر سال سوال های کنکور را جمع آوری می کنم و طراح سوالات را هم پیگیری می کنم که چه کسانی بوده اند و از روند نوع سوالات انها می توانم حدس بزنم در سال آینده چه نوع سوالاتی ممکن است بیاید.

من برای کنکور انواع تست ها از آسان به مشکل را برای دانش آموزان کار می کنم و تا مطمئن نشوم که مطلب را فهمیده اند وبه تست آن مسلط نشده اند سراغ مطلب بعدی نخواهم رفت.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.