ثبت نام

88904002 - 021

رضا گندمکار | معلم خصوصی زیست دوازدهم در تهران

رضا گندمکار هستم، معلم خصوصی زیست شناسی کنکور و دارای مدرک کارشناسی ارشد زیست گیاهی و جانوری، بیش از ۸ سال است که به تدریس خصوصی زیست شناسی مشغول هستم.

درس زیست شناسی از جمله درس های بسیار مهم و کاربردی است که برای دانش آموزان رشته تجربی یک درس اختصاصی محسوب شده و از اهمیت بسیار بالایی در کنکور و امتحان نهایی برخوردار خواهد بود. به همین دلیل است که بسیاری از دانش آموزان این رشته در سال دوازدهم برای درس زیست شناسی از معلم خصوصی استفاده میکنند تا بتوانند با کسب نمره عالی در امتحان نهایی برای کنکور نیز آمادگی لازم را داشته باشند.

رضا گندمکار هستم، معلم خصوصی زیست شناسی کنکور و دارای مدرک کارشناسی ارشد زیست گیاهی و جانوری، بیش از 8 سال است که به تدریس خصوصی زیست شناسی مشغول هستم.

پیشنهاد من به دانش آموزانی که برای درس زیست شناسی سال دوازدهم برنامه ریزی می کنند این است که حتما ساعاتی از مطالعه و کلاس تدریس را نیز نکات تستی و انجام تست های زیست شناسی اختصاص دهند تا با نوع سوالات و روش های پاسخ دهی به آنها آشنا شوند.

درس زیست یک درس تقریبا تئوری است بنابراین دانش آموز باید برای این درس برنامه ای داشته باشد که بتواند مطالعه ای عمیق و در آرامش را تجربه کند، زیرا که نکات مفهومی درس را تنها با مطالعه دقیق می توان فهمید. توصیه می کنم که در زمان مطالعه حتما از روش های نوت برداری یا خلاصه نویسی استفاده کنید به این ترتیب در مواقع ضروری مثل کوئیزها یا امتحانات کلاسی می توانید با مرور نکات مهم درسی به آمادگی لازم برای شرکت در جلسه امتحان برسید.

البته می توانید از کتاب های کمک آموزشی نیز بهره مند شوید، مزایای استفاده از این کتاب ها آن است که می توانید به نکات طلایی هر بخش دسترسی داشته باشید ضمن این که نمونه سوالات بسیاری در اختیار دارید که می تواند شما را با نوع طراحی سوال و پاسخ دهی آشنا کند، همچنین بسیاری از کتاب های کمک درسی نکات تستی دروس را در اختیار دانش آموز قرار میدهند، فراموش نکنید که بلافاصله بعد از امتحان نهایی کنکور را در پیش دارید پس تست زدن را در برنامه خود داشته باشید، زیست شناسی یک درس تخصصی است که درصد بالای تست در آن می تواند موفقیت شما را در کنکور تضمین کند.

بهتر است که ساعات کلاس خصوصی را در بهترین شرایط ذهنی و روحی خود قرار دهید تا بتوانید با تمرکز بالا در کلاس شرکت کرده و هم مفاهیم درسی را بهتر بیاموزید. باید سعی کنید که در فواصل منظم مطالعه داشته باشید و همیشه نکاتی که به صورت خلاصه نویسی یادداشت کرده اید را مطالعه کنید. به این ترتیب همه درس هایی که مطالعه کرده اید در ذهن شما  تثبیت می شوند و در مواقع مهمی چون امتحان و کنکور نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

استفاده از معلم خصوصی با تجربه به شما کمک می کند که عملکرد بهتری داشته باشید، این معلم ها می دانند که کدام نکات را باید با دقت بالاتری مطالعه کنید و سوالات مفهومی را به خوبی برای شما تشریح کرده و روش پاسخگویی به آنها را به شما می آموزند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.