ثبت نام

88904002 - 021

جلال پورکاظم | معلم تقویتی ریاضی پایه دهم

جلال پورکاظم هستم معلم تقویتی ریاضی پایه دهم به مدت دو سال معلم موسسه تدریس خصوصی، ریاضی پایه دهم را در سطح تقویتی تدریس می‌کردم.

جلال پورکاظم هستم معلم تقویتی ریاضی پایه دهم به مدت دو سال معلم موسسه تدریس خصوصی، ریاضی پایه دهم را در سطح تقویتی تدریس می‌کردم.

در مدرسه ای در شمال نیز معلم ریاضی دهم هستم و جمعا ۱۲ سال سابقه فعالیت در تدریس خصوصی ریاضی دهم در تهران را دارم.

کارشناسی آموزش ریاضی دارم از سال ۸۵ در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارم من به عنوان معلم تقویتی ریاضی پایه دهم معتقدم که دانش‌آموز باید نیاز به مفاهیم درسی در زندگی روزمره خود را حس کند و این حس باید توسط معلم به دانش‌آموز القا شود و همچنین معلم تقویتی باید بتواند برای آموختن درس ریاضی در دانش آموز انگیزه ایجاد کند زیرا دانش آموزان تقویتی به انگیزه نیاز دارند.

یک معلم تقویتی باید حس کنجکاوی را در دانش آموزان زنده کند و هچنین من طرح درس مناسبی را برای مطالبی که در جلسات خصوصی می‌خواهم بگویم به دانش آموز و والدین او ارائه می‌دهم معمولاً در کلاس مثال های متنوعی را حل می‌کنم و روند تدریس را گام به گام پیش می‌برم و همچنین تمرین های بسیار مناسبی را در کلاس به دانش آموزان می‌دهم تا مطلب درسی را در همان کلاس یاد بگیرند.

بنده تسلط علمی تکاملی روی مطالب ریاضی پایه دهم دارم و بیانی بسیار قوی در انتقال معلومات مورد نیاز دانش آموزان را دارم تا آنجا که می‌شود از مثالهای واقعی و عینی استفاده می کنم تا دانش آموزان مطالب را بهتر بفهمند.

من به دلیل ارتباط خیلی خوبی که با دانش آموزان ریاضی دهم برقرار می کنم متوجه مشکلات درسی آنها و در جاهایی که ضعیف هستند می شوم حتی اگه آنها آن را بیان نکنند.

به طور کلی من به عنوان معلم تقویتی ریاضی پایه دهم حتی زمانی از سال که دانش آموز درخواست کلاس خصوصی دارد نیز توجه می کنم زیرا اگر مثلاً درخواست تدریس خصوصی ریاضی در اوایل سال تحصیلی باشد مسلماً توضیح کتاب درسی اولویت دارد و سپس جزوه و تدریس مفهوم اما اگر در اواسط سال و حتی گاهی در انتهای سال باشد حل تمرین بیشتر اولویت دارد و نمی توان با آن دانش آموز درس داد و طرح درس بنده متناسب با سوالات امتحانی قبلی دانش آموز تغییر خواهد کرد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.