ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی ریاضی سوم دبستان در منزل | شیرین شوشتریان

شیرین شوشتریان هستم دانشجوی دکتری ریاضی محض حدودا” پنج سال است که در تدریس خصوصی ریاضی سوم دبستان در منزل فعالیت می کنم در مدرسه هم معلم ریاضی مدرسه هستم در پایه سوم دبستان اما به صورت حرفه ای تدریس خصوصی ریاضیات سوم دبستان را دنبال می کنم.

شیرین شوشتریان هستم دانشجوی دکتری ریاضی محض حدودا" پنج سال است که در تدریس خصوصی ریاضی سوم دبستان در منزل فعالیت می کنم در مدرسه هم معلم ریاضی مدرسه هستم در پایه سوم دبستان اما به صورت حرفه ای تدریس خصوصی ریاضیات سوم دبستان را دنبال می کنم.

به دوره های ضمن خدمت آموزش و. پرورش مسلطم و همچنین با جدید ترین متد های تدریس آموزش ابتدایی هم آشنا هستم.

من در تدریس خصوصی ریاضی پایه سوم پر انرژی هستم و روحیه بالایی در کلاس دارم.

در تدریس ابتدایی ریاضی دبیر باید به زبان کودکان و احساسات آنها آشنا باشد و صبر و حوصله را در الویت تدریس خود قرار دهد.

من از شعر و مثال های روز در تدریس خصوصی سوم استفاده می کنم زیرا ذهن کودکان بیشتر درگیر ریاضی می شود و به مطالب ریاضی پایه خود عمیقا” فکر می کنند و از این که می بینند ریاضی واقعا” کاربرد دارد برای آنها بسیار خوشایند است.

در ارتباطم با دانش آموز بسیار مشتاقم و روابط خوبی با دانش آموزان برقرار می کنم تلاشم در تدریس خصوصی ریاضی علاقه مند کردن دانش آموز به درس ریاضی است و من در تدریس موافق متد های علمی و کارشناسی شده هستم و سعی می کنم در تدریس آزمون و خطای کمی داشته باشم.

در طی این سال ها برای دانش آموزان سوم دبستان بانک نمونه سوالات هوش جمع آوری کردم و با دانش آموزانی که سطح خوبی دارند به طور پیشرفته کار می کنم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.