ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی حساب دیفرانسیل | مریم رها نژاد

مریم رها نژاد هستم دبیر ریاضی مقطع دبیرستان مدرک فوق لیسانس ریاضی محض دارم و از سال ۸۹ در حال تدریس خصوصی حساب دیفرانسیل و تدریس حسابان و هم چنین تدریس ریاضیات عمومی ۱ و ۲ هستم تا به الان ۸ سال سابقه تدریس دارم و همه سابقه تدریسم مربوط به مقطع دبیرستان می باشد در سه رشته انسانی تجربی و ریاضی.

مریم رها نژاد هستم دبیر ریاضی مقطع دبیرستان مدرک فوق لیسانس ریاضی محض دارم و از سال 89 در حال تدریس خصوصی حساب دیفرانسیل و تدریس حسابان و هم چنین تدریس ریاضیات عمومی 1 و 2 هستم تا به الان 8 سال سابقه تدریس دارم و همه سابقه تدریسم مربوط به مقطع دبیرستان می باشد در سه رشته انسانی تجربی و ریاضی.

من در تدریس خصوصی با دانش آموزان ارتباط خوبی برقرار می کنم تا بتوانم دانش آموز را در کلاس کنترل کنم.

در شروع تدریس دیفرانسیل ابتدا حالت کلی مطلب را می گویم و سپس یک مثال حل می کنم و بعد از آن وارد جزئیات تدریس می شوم و در انتهای کلاس همان مثال اول را بدون کمک به دانش آموز می دهم تا حل کند تا مطمئن شوم که چقدر حساب دیفرانسیل را یاد گرفته است.

از نظر من تدریس ریاضیات باید به گونه ای باشد که دانش آموزان آن را با تمام وجود حس کنند و روش من مثال محور و تمرین محور است یعنی ابتدا توضح مطلب و زدن مثال سپس تمرین های مختلف بصورت گروهی ، فردی و حتی مسابقات کلاسی که این روش نقش مهمی در درک مطلب دارد.

اغلب دانش آموزانی که در حساب دیفرانسیل مشکل دارند ابتدا نیاز دارند این مبحث درسی را بفهمند و گاهی با مثال های روز مره هم این امر میسر نمی شود و در این صورت من سراغ مثال های علمی یا تخیلی می روم تا دانش آموز متوجه شود ریاضیات مربوط به گرفتن نمره نیست بلکه خیلی فراتر از آن است.

و در نهایت این که بنده به تمام مباحث حساب دیفرانسیل و حسابان و ریاضیات پایه مسلطم و آنها را با علاقه به دانش آموزان آموزش می دهم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.