ثبت نام

88904002 - 021

الهام علوی | تدریس خصوصی فیزیک یازدهم در تهران

الهام علوی هستم، دانشجوی ترم آخر رشته مهندسی مخابرات هستم، مدرس خصوصی درس فیزیک و فیزیک کنکور در تهران هستم.

یکی از دروس بسیار مهم سال یازدهم، درس فیزیک است، این درس برای بچه های ریاضی فیزیک و علوم تجربی مبحثی کاملا سخت و پیچیده و البته از منابع کنکور است، به همین دلیل است که بسیاری از دانش آموزان این پایه به کلاس های خصوصی احتیاج پیدا می کنند.

الهام علوی هستم، دانشجوی ترم آخر رشته مهندسی مخابرات هستم، مدرس خصوصی درس فیزیک و فیزیک کنکور در تهران هستم.

اصولا مباحث درسی فیزیک یازدهم دروس مربوط به الکتریسته است که دارای فرمول های بسیار و البته مشابه است، بنابراین دقت عمل و تمرکز زیادی در یادگیری می طلبد که انتظار می رود با توجه به اهمیت این درس دانش آموزان برای یادگیری هرچه بیشتر آن تلاش کنند.

از طرفی دبیران عزیز نیز باید با صبر و حوصله فراوان سعی کنند مباحث را به زبان ساده و قابل فهم برای دانش آموزان بیان کرده و در حل مسئله و ارائه راه حل بسیار صبورانه عمل کنند.

با این وجود اگر دانش آموزانی نیاز به حضور در کلاس های جبرانی یا تقویتی داشته باشند، بهتر است در جلسه اول تدریس خصوصی به درس با دقت فراوانی گوش دهند، انگار که برای اولین بار است که با این مباحث آشنا می شوند، سعی کنند تمام نکاتی که مدرس خصوصی می گوید یادداشت برداری کرده و فرمول هایی که گفته می شود را به خوبی به یاد بسپارند.

همانطور که اشاره کردم نزدیکی این مباحث و همچنین فرمول ها سبب می شود که دانش آموز هنگام حل مسئله با سردرگمی مواجه شود، برای اینکه بتوان به تسلط خوبی در این درس رسید، تنها یک راه وجود دارد و آن حل تمرین های بسیار است. با انجام تمرین های زیاد دانش آموز با تنوع سوالات آشنا می شود و به این ترتیب صورت سوال را بهتر درک کرده و راحت تر می تواند به راه حل برسد.

من به عنوان مدرس خصوصی درس فیزیک یازدهم، در کلاس هایی که با دانش آموزان به صورت خصوصی برگزار می کنم علاوه بر تدریس دروس، نکات تستی مربوط به هر مبحث را نیز به دانش آموزان گوشزد می کنم، انجام تست های گوناگون نیز می تواند بسیار مفید باشد، به هر حال سوالات تستی نیز می توانند به عنوان سوالات تشریحی مورد استفاده قرار گیرند.

استفاده از کتاب های کمک درسی را به دانش آموزان پیشنهاد میکنم، البته بیشتر منظور من کتاب های درس محور است که نکات مهم و تمرین های متنوع را ارائه می کند، کتاب هایی که به عنوان حل المسائل در اختیار دانش آموزان قرار میگیرند، نمی توانند کارایی لازم را داشته باشند و دسترسی داشتن به جواب سوالات کتاب دانش آموز را در انتخاب راه حل تنبل می کند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.