ثبت نام

88904002 - 021

آرمان پورانی | معلم تدریس خصوصی فیزیک یازدهم

من آرمان پورانی هستم، دارای مدرک کارشناسی فیزیک، ۶ سال است که به عنوان معلم تدریس خصوصی فیزیک یازدهم و  دوازدهم مشغول به کار هستم. تدریس در آموزشگاه آمادگی کنکور و تدریس خصوصی تست زنی درس فیزیک و کنکور نیز از جمله موارد فعالیت من به عنوان یک دبیر است.

فیزیک یازدهم یک درس بسیار مهم است، درس فیزیک از جمله دروسی است که در تمام امور روزانه می توانید از مباحث آن استفاده کنید. من فکر می کنم برای بچه های سال یازدهم و دوازدهم که امتحان نهایی و کنکور را پیش رو دارند بسیار مهم است که به مباحث درسی این دو سال تسلط داشته باشند. به همین دلیل بهتر است از کلاس های تقویتی و تدریس خصوصی برای دروسی مثل ریاضی یا فیزیک استفاده شود.

من آرمان پورانی هستم، دارای مدرک کارشناسی فیزیک، 6 سال است که به عنوان معلم تدریس خصوصی فیزیک یازدهم و  دوازدهم مشغول به کار هستم. تدریس در آموزشگاه آمادگی کنکور و تدریس خصوصی تست زنی درس فیزیک و کنکور نیز از جمله موارد فعالیت من به عنوان یک دبیر است.

تدریس خصوصی فیزیک باید با روش های استاندارد و متناسب با روش های آموزشی مدارس انجام گیرد، از طرفی درس فیزیک یازدهم به همراه فیزیک دوازدهم از جمله منابع کنکور است، به همین دلیل نیز یادگیری مباحث این دروس می تواند نقش مهمی در قبولی دانش آموز در کنکور داشته باشد.

من همیشه سعی می کنم در کلاس های خصوصی از شیوه حل تمرین و تکرار مسائل مختلف استفاده کنم، وقتی دانش آموز از هر مبحث درسی سوالات بیشماری را به عنوان تمرین حل می کند، با یک برنامه ریزی دقیق و منظم می تواند به راحتی به تمام مسائل درسی مسط شده و با نوع طراحی سوال نیز آشنا شود.

بهترین روش برای این که دانش آموز بتواند به راحتی مفاهیم فیزیک را درک کند، این است که مدرس با زبانی ساده و قابل درک، مباحث را برای او شرح داده و بعد از حل مثال های متنوع تمارینی را برای انجام دادن در اختیار دانش آموز قرار دهد، ضمن این که مدرس باید یک برنامه منظم و کاربردی در اختیار دانش آموز قرار دهد تا او مطابق با برنامه به مطالعه و حل تمرین بپردازد.

می توان برای این که دانش آموز با نوع سوالات کنکور آشنا شود نیز از نمونه سوالات کنکور سالهای گذشته به عنوان آشنایی با روش های تست زنی در کلاس های خصوصی استفاده کرد. مدرس باید به صورت مداوم میزان یادگیری و تسلط دانش آموز را ارزیابی کرده و شناخت کافی از نقاط قوت و ضعف دانش آموز داشته باشد.

بسیاری از معلم ها استفاده از کتاب های مکمل و طبقه بندی شده را روش درستی برای مطالعه و یادگیری نمی دانند، در این مورد من معتقدم منبع اصلی مطالعه و یادگیری باید کتاب درسی باشد، اما می توان از کتاب های طبقه بندی شده و نمونه سوالات، به عنوان تمرین و یا جزوه ای که نکات مهم درسی را در خود دارد استفاده کرده و برای مرور مطالب از آنها استفاده کرد. اما برای مطالعه اصلی، درک مفاهیم و منبع تدریس باید از کتاب درسی استفاده شود.

ارتباط مناسب مدرس و دانش آموز باعث می شود که دانش آموز انگیزه و انرژی بیشتری برای یادگیری درس داشته باشد و با اشتیاق بیشتری در کلاس حاضر شود، نباید فراموش کرد که مهمترین مسئله در یادگیری پشتکار و انگیزه دانش آموز است. بنابراین معلم باید این انگیزه کافی را در او ایجاد کرده و به فعالیت های او جهت دهد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.