یاسین محمدی هستم لیسانس ریاضی محض دانشگاه امیرکبیر در حال حاضر در سه آموزشگاه معلم خصوصی ریاضی کلاس هفتم هستم
سه سال هم در یک مدرسه غیرانتفاعی معلم خصوصی فوق برنامه ریاضی کلاس هشتم بودم
از سال ۸۸ در حال فعالیت در تدریس خصوصی ریاضی هستم که در پایه های مختلف و تدریس کردم اما بیشتر تمرکزم بر روی پایه های هفتم و هشتم و نهم بوده است
تسلط کامل بر روی مطالبی که تدریس می کنم دارم و از روشهای مختلفی برای تدریس بهتر استفاده می کنم
فن بیان خوبی در انتقال مفاهیم ریاضی دارم و متناسب با سطح یادگیری دانش آموز روش های تدریسم را تغییر می دهم
به دلیل اینکه دانش آموز های مختلفی داشته ام از سطح مقدماتی تا پیشرفته انواع روش های تدریس را امتحان کردم و برخی از آنها بسیار موفقیت آمیز بوده است اما به طور کلی تکرار و تمرین و قرار دادن دانش آموز در موقعیت مسئله بسیار بسیار مهم است
از نظر من معلم باید بتوانند شناخت دقیقی روی مشکلات تفهیمی دانش آموز داشته باشد تا بتواند با تمرکز بر آنها را رفع کند
عمل باعث افزایش اعتماد به نفس و روحیه یادگیری بالا در دانشآموزان میشود و این که باعث میشود آنها به درک کاملی از مطالب ارائه شده برسند
من معتقدم که معلم ریاضی باید بتواند پیچیده ترین مطالب ریاضی را به زبان ساده برای دانش آموزان مطرح کند
تمرینات را طبقه بندی کند تا بتواند به بهترین شکل دانشآموزان را با تمرین های مختلف آشنا کند
از نظر من هر دانشآموزی را در هر سطحی با تمرینهای استاندارد میتوان به چالش کشید
من به روش های تدریس آموزش و پرورش مسلط هستم و در تدریس از صبر و حوصله بسیار خوبی برخوردارم
کتاب های درسی را با حوصله بسیار بالا توضیح می دهم به همه تمرین های کتاب را با حوصله بسیار بالا با روشهای مختلف توضیح میدهم
مخصوصاً فصل اولکتاب ریاضی هفتم که در مورد راهبردهای حل مسئله است باید هر مسئله را به چند طریق حل کرد که در واقع هدف هم این فصل هم این است که به دانش آموزان نشان دهد یک مسئله را می توان به روش های مختلفی را حل کرد