ثبت نام

88904002 - 021

یاسر قوامین | معلم تقویتی ریاضی دهم

اینجانب یاسر قوامین هستم لیسانس مدیریت آموزشی دارم از سال ۹۵ تا به امروز دبیر تقویتی ریاضی دهم بودم از سال ۹۳ تا ۹۵ در مدرسه معلم ریاضی پایه های دبیرستان بودم.

اینجانب یاسر قوامین هستم لیسانس مدیریت آموزشی دارم از سال ۹۵ تا به امروز دبیر تقویتی ریاضی دهم بودم از سال ۹۳ تا ۹۵ در مدرسه معلم ریاضی پایه های دبیرستان بودم.

در رشته های تجربی و ریاضی و تدریس خصوصی ریاضی در تهران را از ۱۰ سال پیش آغاز کردم در این مدت ۱۰ سال در موسسات مختلف تدریس خصوصی و همچنین آموزشگاه ها فعالیت داشتم بیشتر شاگردانم دسته تقویتی بودند این دو سال اخیر را به صورت حرفه ای روی تدریس خصوصی ریاضی دهم در تهران تمرکز داشتم و دانش آموزان زیادی را از سطح تقویتی به پیشرفته رسانده ام.

از نظر من یک معلم خصوصی ریاضی دهم باید در کار تدریس بسیار خلاق و پر انرژی باشد و همچنین فن بیان قوی در درس ریاضی داشته باشد.

من در تدریس ریاضی دهم مطالب و فرمول های ریاضی این پایه را به زبان ساده به دانش آموزان آموزش می دهم معمولا در شروع کلاس در هر مبحث جدید درسی آن را با یک داستان واقعی از خود آن مبحث شروع می کنم و همچنین در هنگام تدریس ریاضیات دهم از مثال های کاربردی و مفهومی برای تفهیم بهتر مطالب درسی استفاده می کنم.

من به عنوان معلم ریاضی پایه دهم و به شرکت دادن دانش آموز در تدریس بسیار معتقدم و میدانم که دانش آموز اگر تمرکز کافی در سر کلاس یا جلسه خصوصی داشته باشد در همان جا مطلب درسی را یاد می گیرد.

در جلسات خصوصی بنده به اشتراک گذاشتن استدلال دانش آموز و حل مسئله از راه های مختلف و به پایان بردن کلاس با یک جمع‌بندی کوتاه با کمک خود دانش آموز بسیار متداول است.

بنده مدتی هم در پایه های پایین تری مانند چهارم و پنجم ابتدایی نیز تدریس داشته‌ام و در تدریس خصوصی این پایه‌ها از بازی و ریاضی برای تفهیم بهتر دانش‌آموزان استفاده کردم و به عینه دیدم که این کار باعث افزایش اشتیاق دانش آموزان در درس ریاضی می شود و به دلیل اینکه در پایه های بالاتر مثل پایه دهم و یازدهم به طور دقیق نمی توان این کار را انجام داد از روش تشویق دانش آموز استفاده می کنم و به او انگیزه لازم برای یادگیری درس ریاضی را به او می‌دهم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.