ثبت نام

88904002 - 021

کلاس تقویتی فیزیک دوازدهم | مجتبی هروی

مجتبی هروی هستم،  دارای مدرک کارشناسی فیزیک هسته ای و مدرس فیزیک در مدرسه غیر انتفاعی در تهران، بیش از ۱۰ سال سابقه کار تدریس دارم که شامل تدریس در مدرسه، تدریس خصوصی فیزیک و تدریس فیزیک کنکور است.

درس فیزیک درسی بسیار شیرین و دلچسب است، یادگیری آن علاوه بر این که به عنوان یک منبع علمی مفید است، در تمام امور روزمره نیز مورد استفاده قرار میگیرد. معمولا درس فیزیک برای بچه های رشته ریاضی اهمیت زیادی دارد، بچه های رشته تجربی نیز درس فیزیک را می خوانند و یکی از منابع کنکور سراسری همین درس فیزیک است.

مجتبی هروی هستم،  دارای مدرک کارشناسی فیزیک هسته ای و مدرس فیزیک در مدرسه غیر انتفاعی در تهران، بیش از 10 سال سابقه کار تدریس دارم که شامل تدریس در مدرسه، تدریس خصوصی فیزیک و تدریس فیزیک کنکور است.

درس فیزیک سال دوازدهم از آن جهت که در معدل دانش آموز تاثیرگذار است و همچنین از منابع اصلی کنکور محسوب می شود بسیار حائز اهمیت است، به ویژه برای بچه های رشته ریاضی که در دانشگاه قصد دارند رشته های فنی و مهندسی را ادامه دهند، تسلط به مباحث درسی فیزیک بسیار کاربردی خواهد بود.

درس فیزیک شامل مباحث تئوریک و البته مسائل تشریحی است، بنابراین دانش آموز برای مهارت پیدا کردن در پاسخگویی به سوالات نیازمند استفاده از انواع نمونه سوال خواهد بود، از  آنجایی که در مدارس ساعت های درسی اجازه حل تمرین و تکرار و مرور مطالب را به مدرس و دانش آموز نمی دهد، بسیاری از دانش آموزان به ویژه در سال دوازدهم برای درس فیزیک از معلم خصوصی استفاده می کنند، کلاس تقویتی فیزیک دوازدهم راهی است تا دانش آموز بتواند مهارت های خود را در این درس افزایش داده و برای امتحان نهایی و کنکور آماده شود.

توصیه من به دانش آموزان این است که به صورت مداوم و برنامه ریزی شده از کلاس های تقویتی استفاده کنند و مرور مطالب و درس خواندن را به شب های امتحان موکول نکنند. این مسئله باعث می شود که قبل از شروع امتحانات با یک دوره کوتاه روی مباحث به راحتی برای امتحان آماده شوند، از طرفی تسلط به مباحث فیزیک می تواند به دانش آموز کمک کند تا در کنکور نیز موفق باشد.

من در کلاس های تقویتی فیزیک دوازدهم معمولا بخشی از کلاس را به آموزش نکات تستی مباحث درسی اختصاص می دهم، به این ترتیب یادگیری نکات تستی میتواند به درک بهتر مفاهیم فیزیک و حل مسائل نیز کمک کند.

اگر دانش آموز می خواهد که فیزیک دوازدهم را خوب یاد بگیرد باید مطالعه دقیق داشته و برنامه ریزی مرتبی برای حل مسئله به عنوان تمرین داشته باشد، بهتر است ترتیب تمرین هایی که در اختیار دانش آموز قرار میگیرد از آسان به مشکل طبقه بندی شده باشد. رعایت این نکته در یادگیری بهتر بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

دانش آموزان عزیز سال دوازدهمی باید توجه داشته باشند که درک خوب مفاهیم فیزیک به آنها کمک می کند تا در دانشگاه نیز با یادگیری این درس به مشکل برنخواهند خورد. بهتر است برای داشتن تمرکز بهتر زمان هایی که از نظر ذهنی و جسمی آمادگی لازم برای مطالعه و یادگیری دارید از کلاس های تقویتی استفاده کنید و تمرین مداوم را فراموش نکنید.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.