ثبت نام

88904002 - 021

کلاس تابستانه ریاضی هفتم در تهران | رضا غفاری

رضا غفاری هستم با مدرک ارشد ریاضی از دانشگاه تهران دارای سابقه تدریس در کلاس تابستانه ریاضی هفتم در تهران و دانشگاه AUIS و همچنین تدریس خصوصی ریاضی هفتم به مدت ۵ سال

من در تدریس ریاضی هفتم بسیار صبورم و برای انتقال مفاهیم ریاضی به دانش آموزان هفتم در کلاس تابستانه ریاضی از خلاقیت استفاده می کنم.

رضا غفاری هستم با مدرک ارشد ریاضی از دانشگاه تهران دارای سابقه تدریس در کلاس تابستانه ریاضی هفتم در تهران و دانشگاه AUIS و همچنین تدریس خصوصی ریاضی هفتم به مدت 5 سال

زیرا دانش آموز در فصل تابستان با این که به تدریس ریاضی احتیاج دارد و بهتر است در تابستان ریاضی را دوره کند اما بهتر است با فراغت بیشتری به او ریاضی را در تابستان یاد داد تا احساس خستگی نکند.

به نظر بنده، مدرس باید بر شیوه تفکر دانش آموز تمرکز داشته باشد و نحوه تفکر ریاضی و منطقی را به تناسب سنش به او نشان دهد. از آنجایی که مفاهیم ریاضی بر پایه اصولی منطقی نهاده شده اند، با این روش می توان انتقال مفاهیم ریاضی را سهل تر نمود.

روش بنده، در کلاس تابستانه ریاضی هفتم روش حل مسئله به کمک ابزار کمک آموزشی است که این روش به تناسب سن دانش آموز تعدیل و تنظیم می شود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.