اینجانب مریم میرزا جانی هستم دانش آموخته دانشگاه امیرکبیر با مدرک فوق لیسانس معلم خصوصی ریاضی ششم هستم
در مدرسه غیرانتفاعی و آموزشگاه تدریس داشتم و در حال حاضر هم به صورت خصوصی در منزل فعالیت دارم
در تدریس بسیار پر انرژی و با صبر و حوصله هستم و با توجه به خصوصیات اخلاقی و پایه دانش آموز و سطح درسی او ریاضی را تدریس می کنمو همیشه معتقدم که معلم باید با شرایط دانش آموز حرکت کند برای مثال گاهی یک دانشآموز بسیار کند یاد می گیرد اما وقتی که یاد میگیرد برای همیشه به ذهنش می سپارد و یک دانش آموز سریع یاد میگیرد اما جلسه بعد آن را فراموش میکند.
من معتقدم که معلم باید با روحیه شاد و پر انرژی در کلاس حاضر شود و کلاس را فعال و از زنده نگه دارد این مسئله در تدریس به دانش آموزان تقویتی بسیار پررنگ تر است و در واقع مسائل روحی و عاطفی در این کلاس های بیشتری دارد تا بین دانش آموزان پیشرفته چرا که آنها توانستند با پشتکار خودشان به سطح بالایی برسند اما یک دانش آموز تقویتی نیاز به حمایت بیشتری و به معلم دارند و معلم با یکنواخت صحبت کردن و یک جور تعریف کردن نمی تواند به دانش آموزان تقویتی محتوای درسی را به خوبی آموزش دهد همچنین باید صبر و حوصله کافی برای دانشآموزان تقویتی به خرج داد و همچنین اگر دانش آموز تقویتی مطلب درسی را بعد از بارها تکرار اشتباه گفت مسئله اشکال ذهنی و مغزی او نیست مسئله این است که معلم باید بتواند روش خود را در ارتباط با دانش آموز تغییر دهد و تاثیر خیلی عمیقی بر احساسات او بگذارد تا بتواند درکلاس او را هدایت کند.
دانش آموزان تقویت این قدم به قدم پیش می روم و با هر نمونه سوالی که آنها حل میکنند با آنها روحیه میدهم تا بتوانند انرژی و انگیزه لازم برای حل نمونه سوالات بعدی داشته باشند و نمونه سوالات امتحانی را نیز متوسط و یا متوسط رو به بالا برای دانش آموزان طراحی می کنم تا بتوانم ایرادهای اساسی آنها و نقاط قوت و ضعف شان را پیدا کنم