ثبت نام

88904002 - 021

محمد رضا کلهر | معلم خصوصی شیمی دوازدهم

محمد رضا کلهر هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد شیمی کاربردی و سابقه ۱۴ سال تدریس خصوصی درس شیمی در مقطع دوم متوسطه و شیمی کنکور.

اکثر دانش آموزان مقطع دوم متوسطه به ویژه در سال دوازدهم علاقه دارند که از مدرس خصوصی برای یادگیری برخی دروس مفهومی از جمله شیمی برخوردار شوند، این امر کمک می کند که دانش آموز بتواند با آمادگی بیشتری برای امتحان و یا کنکور آماده شود.

درس شیمی از جمله دروسی است که برای یادگیری آن باید مطالعه عمیقی داشته باشید ضمن این که علاقمندی به این درس نیز نقش مهمی در یادگیری آن دارد، ضمن این که شباهت بسیار مفاهیم موجود در این درس باعث می شود که دانش آموزان در سالهای بالای تحصیلی برای یادگیری آن با  مشکل و چالش مواجه شوند.

محمد رضا کلهر هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد شیمی کاربردی و سابقه 14 سال تدریس خصوصی درس شیمی در مقطع دوم متوسطه و شیمی کنکور.

برای این که مفاهیم شیمی دوازدهم را به خوبی بیاموزید نیازمند یک برنامه ریزی دقیق هستید، داشتن یک برنامه ریزی مناسب در کنار کلاس های جبرانی و تقویتی باعث می شود که بتوانید نقاط ضعف خود را به خوبی شناخته و زمان مناسبی برای یادگیری آن در نظر بگیرید.

داشتن برنامه ریزی دقیق و تعهد به اجرای آن کمک می کند که شما به عنوان یک دانش آموز اولویت بندی مطالب را در اختیار داشته باشید و بتوانید مفاهیم مهم و جدی که در آنها مشکل دارید در فرصت های مناسب مطالعه کنید. بهتر است که زمان مطالعه را در مواقعی قرار دهید که دارای انرژی زیاد و تمرکز حواس هستید چرا که مطالعه با تمرکز بالا کمک می کند که شما مفاهیم را بهتر بیاموزید.

از جمله نکاتی که من همیشه به شاگردانم در مقطع دوازدهم گوشزد می کنم این است که در کلاس تمرکز داشته باشند، مطالعه بعد  از اتمام درس را جدی بگیرند، تمرینات و مثالهای زیادی حل کنند و همچنین مرور کردن مرتب مطالب درسی را فراموش نکنند.

یکی از راه های در اختیار داشتن نمونه سوالات مناسب استفاده از کتاب های کمک درسی در این زمینه است، در حال حاضر انتشارات بسیار معتبری وجود دارند که کتب نمونه سوالات یا تست های مربوط به درس شیمی دوازدهم را همراه با جواب های تشریحی و راه حل های مختلف ارائه می کنند، این کتاب ها می تواند برای دانش آموزان در سطح علمی متوسط به بالا بهترین انتخاب باشد.

از آنجایی که دانش آموزان سال دوازدهم هم کنکور و هم امتحان نهایی را پیش رو دارند بهتر است که برای درس شیمی که یکی از دروس تخصصی رشته های ریاضی و تجربی محسوب می شود برنامه دقیقی داشته باشند. همچنین اختصاص دادن ساعت هایی از کلاس های جبرانی و خصوصی به تست زدن و یادگیری نکات تستی به دانش آموز کمک می کند تا با آمادگی بیشتری برای کنکور درس بخواند و عملکرد بهتری نیز داشته باشد.

برای دانش آموزان پایه دوازدهم بسیار مهم است که از یک مدرس کاملا متخصص و با تحصیلات بالا استفاده کنند، مدرسی که به نکات تستی اشراف کامل داشته باشد، تجربه بالا و شیوه های آموزشی روز را در اختیار داشته و بتواند کلاس را به خوبی مدیریت کند، همچنین توانایی ارائه یک برنامه مناسب برای رسیدن به نتیجه بهتر را داشته باشد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.