ثبت نام

88904002 - 021

فرزانه شهرامی | معلم تدریس خصوصی علوم نهم

فرزانه شهرامی هستم معلم علوم دوره اول متوسطه، بیش از ۱۰ سال سابقه تدریس درس علوم در پایه های مختلف تحصیلی دارم، دارای مدرک کارشناسی زیست از دانشگاه علوم تربیتی هستم.

من فکر میکنم رفتار معلم با دانش آموزان و جو کلاس، نقش مهمی در موفقیت و علاقه دانش آموزان به دروس در زمان تحصیل دارد. به ویژه در درس هایی که نیاز به تمرکز بیشتری برای یادگیری دارد. علوم از جمله دروسی است که یادگیری آن نقش مهمی در زندگی دارد، تمام مباحث علوم به نوعی با زندگی روزمره انسان سروکار دارد، بنابراین با شیوه های تدریس جذاب می توان دانش آموزان را به یادگیری بیشتر و بهتر علاقمند کرد.

فرزانه شهرامی هستم معلم علوم دوره اول متوسطه، بیش از 10 سال سابقه تدریس درس علوم در پایه های مختلف تحصیلی دارم، دارای مدرک کارشناسی زیست از دانشگاه علوم تربیتی هستم.

من به عنوان معلم تدریس خصوصی علوم نهم، سعی می کنم علت عدم یادگیری دانش آموزم را به خوبی بررسی کنم. با او رابطه دوستانه ای برقرار کنم و از او بخواهم به من علت عدم علاقمندی اش به درس را بگوید. بعد از شناخت شخصیت و پیدا کردن علت ناتوانی در یادگیری سعی می کنم برای او یک روش تدریس ویژه داشته باشم.

برای مثال در برخی دانش آموزان انجام آزمایشات ساده با همکاری دانش آموز، ایجاد علاقه و انگیزه در یادگیری می کند، یا برای برخی دیگر مطالعه پیش از شروع درس و یادداشت کردن سوالات ذهنی برای رسیدن به جواب از جمله اقداماتی است که من در کلاس های خصوصی انجام می دهم.

درس علوم پایه بسیاری از دروس دوران متوسطه دوم است به همین دلیل اهمیت دارد که دانش آموزان به خوبی آن را یاد گرفته و مباحث آن را به خوبی درک کنند.

در علوم پایه نهم مباحثی که مطرح شده است پایه دروس فیزیک و زیست در دوره دوم متوسطه است، بنابراین یادگیری و شناخت کافی از دروس به دانش آموز کمک می کند تا در سال های بعدی با مشکلی از این دست روبه رو نشود، به همین دلیل است که پیشنهاد میکنم در صورتی که احساس می کنید فرزند شما در این درس ضعف دارد و یا نیاز به ساعات درسی بیشتری برای یادگیری دارد بهتر است از وجود یک معلم خصوصی بهره مند شده و به فرزندتان در راه موفقیت کمک کنید.

وقتی دانش آموز به تمام مباحث کتاب به خوبی مسلط باشد، قادر است سوالات تشریحی امتحانی را به خوبی پاسخ دهد، هرچند این سوالات بسیار پیچیده و اصطلاحا مفهومی باشند، بنابراین نباید صرفا به حفظ کردن مطالب اتکا کرد، بلکه باید از دانش آموز خواست تا مطالب را به صورت کاملا مفهومی بیاموزد.

در حال حاضر کتاب های کمک درسی مناسبی در فضای آموزشی کشور موجود است که می تواند منابع خوبی برای یادگیری بیشتر و یا دسترسی به نمونه سوالات امتحانی باشد، می توان با استفاده از این کتاب ها از منابع بیشتری به جز کتاب درسی بهره مند شد و همچنین نکات مهم و بیشتری را برای دانش آموز شرح داد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.