ثبت نام

88904002 - 021

علیرضا فرقانی | معلم خصوصی کلاس هشتم

علیرضا فرقانی هستم، دارای مدرک کارشناسی تدریس ریاضی از دانشگاه تربیت معلم تهران و سابقه ۱۵ سال آموزش در مقطع اول متوسطه، مدرس ریاضی سال هشتم و نهم و همچنین مدرس خصوصی دروس دوره اول متوسطه هستم.

به عنوان یک مدرس باید بگویم که مهمترین نکته در آموزش دروس به دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی داشتن یک برنامه ریزی منظم تحصیلی است، وقتی با شروع سال تحصیلی جدید دانش آموز یک برنامه ریزی منظم و هدفمند داشته باشد مطمئنا می تواند نسبت به سایر دانش آموزان موفق تر عمل کرده و هدفی برای رسیدن داشته باشد، این هدف می تواند پیشرفت تحصیلی، کسب نمرات عالی یا بهبود وضعیت برخی دروس خاص مثل ریاضی یا زبان باشد.

علیرضا فرقانی هستم، دارای مدرک کارشناسی تدریس ریاضی از دانشگاه تربیت معلم تهران و سابقه 15 سال آموزش در مقطع اول متوسطه، مدرس ریاضی سال هشتم و نهم و همچنین مدرس خصوصی دروس دوره اول متوسطه هستم.

بسیاری از والدین ترجیح می دهند که برای رسیدگی به امور درسی فرزندان خود از معلم خصوصی استفاده کنند. گاهی ممکن است این استفاده از معلم به صورت مقطعی باشد، به این معنا که فقط در ایام منتهی به امتحان از وجود یک معلم خصوصی بهره مند شد، گاهی این معلم ها برای تدریس دروس خاصی به ویژه ریاضی و زبان استخدام می شوند، توصیه ما همیشه این بوده است که در مورد دانش آموزانی که در یادگیری این دروس مشکل دارند حتما از کلاس های همیشگی و برنامه ریزی شده استفاده شود.

گاهی اوقات نیز برخی از والدین ترجیح می دهند که تمام امور تحصیلی فرزندان خود را به یک مدرس خصوصی بسپارند، به این ترتیب یک معلم خصوصی برای تمام دروس استخدام می شود، معمولا شیوه برگزاری کلاس ها در این مورد به صورت دائمی است و معلم باید در هفته روزهای مشخصی را در کنار دانش آموز به تدریس دروس و بررسی وضعیت درسی او بپردازد.

این روش بهره مندی از معلم خصوصی می تواند در مورد دانش آموزانی که دارای پایه تحصیلی ضعیفی هستند بسیار کاربردی باشد، به ویژه در مورد دانش آموزان کلاس هشتم و نهم با توجه به انتخاب رشته ای که در پایان سال تحصیلی نهم پیش رو دارند اهمیت بیشتری خواهد داشت.

معلم خصوصی که قرار است تمام دروس را با دانش آموز کار کند باید یک برنامه ریزی مناسب با توجه به شرایط و شخصیت دانش آموز و همچنین وضعیت تحصیلی او برای وی تدوین کند، این برنامه باید قابل اجرا و استاندارد بوده و تعهد در قبال انجام آن وجود داشته باشد. برگزاری کلاس های خصوصی باید منظم باشد، همچنین نباید از اهمیت برگزاری آزمون های منظم به منظور کشف نقاط ضعف دانش آموز غافل بود.

یکی ازمزایای استفاده از یک معلم برای تدریس تمام دروس یک پایه تحصیلی آن است که معلم می تواند بر اساس وضعیت درسی دانش آموز در مورد تعداد و ساعات کلاسها برنامه ریزی کند. معمولا  این دسته از دانش آموزان یک پیشرفت کاملا محسوس به مرور زمان خواهند داشت چرا که مدرس می تواند به خوبی نقاط ضعف دانش آموز را کشف کرده و روی آنها تمرکز کند، این مسئله باعث می شود که دانش آموز وضیت درسی بهتری داشته باشد.

استفاده از معلم خصوصی برای تمام دروس برای دانش آموزانی که والدین آنها فرصت کافی برای رسیدگی به وضعیت دانش آموز ندارند پیشنهاد می شود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.