ثبت نام

88904002 - 021

کلاس ریاضی تابستانه چهارم در تهران | سهیلا میرطاهری

سهیلا میر طاهری هستم دبیر درجه یک ریاضی چهارم به مدت ۵ سال است مه در این پایه تدریس می کنم و در فعالیت هایی مثل تدریس کلاس ریاضی تابستانه چهارم در تهران و تدریس خصوصی ریاضی چهارم در منزل و معلم ریاضی نیز در مدرسه پایه چهارم بوده ام.

من معتقدم که کار معلم کلاس تابستانه ریاضی چهارم این است که شاداب و پر انرژی باشد زیرا کودکان افراد کم انرژی را دوست ندارند و آسان جلوه دادن مباحث و از طرفی نکات پایه ای را بسیار تاکید داشته باشد.

 

 

من خودم به شخصه در تدریس ریاضی چهارم ابتدایی چه در طول سال تحصیلی و چه در تابستان معتقدم ۵ دقیقه شروع کلاس برای کل طول کلاس موثر است. من در ابتدای کلاسم آنچه در آن روز در کلاس مطرح خواهم کرد را فهرست میکنم درنتیجه دانش آموز خود را برای آنچه پیش رو دارد آماده میکند.دوم سوالات مهم در مورد مبحث مورد نظر روی تخته مینویسم تا دانش آموز اهداف درسی را متوجه شود.در آخر یک یا چند مساله را برای ورود به مبحث درس مطرح مینمایم و ذهن دانش آموز را درگیر مبحث درسی می کنم.

زیرا دسته بندی مناسب مباحث با خلاقیت و نوآوری دبیر باعث می شود دانش آموز کلاس را جدی بگیرد و این موضوع میسر نمیشه مگر این که دبیر تسلط کامل روی نحوه تدریس داشته باشه و ضمن این که از مثال های ملموس استفاده کنه.

کلاس تابستانی ریاضی چهارم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.