ثبت نام

88904002 - 021

سمانه رضا زاده | معلم خصوصی عربی یازدهم

سمانه رضا زاده هستم، دارای مدرک کارشناسی زبان و ادبیات عربی و مدت ۱۰ سال است که به تدریس زبان عربی پایه های مختلف تحصیلی مشغول هستم، سه سال است که  در زمینه تدریس عربی کنکور در یکی از موسسات برجسته آمادگی کنکور فعالیت دارم.

زبان عربی از آن جمله دروسی است که اکثر دانش آموزان از یادگیری آن فراری هستند، زبان عربی اگرچه از نظر معنایی و دستور زبانی بسیار به زبان فارسی نزدیک است اما همچنان دانش آموزان ما در یادگیری این زبان دچار مشکل هستند. من فکر می کنم که یکی از مهمترین دلایلی که دانش آموزان در یادگیری این درس مشکل دارند شیوه های تدریس است، متاسفانه باید بگویم که شیوه های تدریس زبان خارجی در کشور ما کاملا اشتباه است، این مشکلی است که دانش آموزان ما با درس زبان انگلیسی و زبان عربی دارند و  همچنان نسل به نسل موفق به رفع آن نشده ایم.

سمانه رضا زاده هستم، دارای مدرک کارشناسی زبان و ادبیات عربی و مدت 10 سال است که به تدریس زبان عربی پایه های مختلف تحصیلی مشغول هستم، سه سال است که  در زمینه تدریس عربی کنکور در یکی از موسسات برجسته آمادگی کنکور فعالیت دارم.

برای این که یک دانش آموز در یادگیری زبان عربی کلاس یازدهم موفق باشد باید مطالب و قواعدی که در سال های گذشته آموخته است را نیز به یاد داشته و تسلط نسبی روی این مطالب داشته باشد. نباید فراموش کنیم که زبان عربی یک زبان زنده است که دارای قواعد و دستور زبان های به هم پیوسته است، بنابراین اگر دانش آموزی در یادگیری مطالب این درس در سال های گذشته دچار اشکال باشد مطمئنا  نمی تواند در یادگیری زبان عربی یازدهم نیز موفق عمل کند.

برای این که بتوانید در یادگیری درس عربی موفق باشید نیاز دارید که مروری بر درس های گذشته داشته باشید، به همین دلیل من پیشنهاد می کنم که برای یک مقطع زمانی مشخص از معلم خصوصی استفاده کنید، به این ترتیب می توانید تمام  مواردی که در آنها دچار اشکال هستید را بیاموزید به ویژه در مورد یادگیری درس زبان عربی در سال یازدهم به دلیل این که در سال بعد دانش آموز کنکور و امتحان نهایی را در پیش دارد یادگیری و تسلط به درس از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود.

یکی از راه های تسلط به درس زبان عربی این است که دانش آموز از هر مبحث درسی که می آموزد تمرینات بسیاری حل کند، حل کردن تمرینات باعث می شود که مطالب آموخته شده به خوبی در ذهن دانش آموز جای گرفته و فراموش نشوند.

نباید تاثیر برنامه ریزی در یادگیری را فراموش کنید، برنامه ریزی کردن برای مطالعه و یادگیری زبان عربی یکی از راههایی است که باعث می شود شما موفق تر و هدفمندتر پیش بروید. استفاده از کتاب های کمک درسی نیز می تواند مفید باشد، اما بهترین کار این است که زیر نظر یک معلم خصوصی به عنوان راهنما و مشاور درس را بیاموزید و تمرینات بسیار حل کنید، این تمرینات می تواند شامل نمونه سوالات امتحانی باشد که دانش آموز را با شیوه های طراحی سوال در زمان امتحان آشنا می کند. به این ترتیب دانش آموز آمادگی لازم برای شرکت در امتحان و همچنین یادگیری درس زبان عربی سال دوازدهم خواهد داشت.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.